Ook graag advies?!

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
Fsvip

Ook graag advies?!

Bericht door Fsvip » 09 nov 2017, 20:32

Ben in het bezit van een E61 530D uit 2005. Super fijne auto maar miste een paar opties die niet ingeschakeld waren zoals tv en bleuthoot. Dacht iemand gevonden te hebben die dat wel kon fiksen maar met Ista P heeft hij alles gewist..alle modules zijn leeg..GW gateway..CCC-Ask, CCC-Ant, BO, SBSL etc..geeft aan dat alles ok is maar blijft om Partnummers vragen.
Is dit nog goed te krijgen of wordt het een andere CCC aanschaffen?
2e vraag ik kan een CCC afkomstig uit een E90 kopen..zal dit problemen geven cq past dit in mijn E61?
Hoor het graag.
By the way blijkt dat de tv en bleuthoot defect zijn.

Bedankt alvast.
Fabian

Source

Re: Ook graag advies?!

Bericht door Source » 10 nov 2017, 08:54

Ik begrijp niet helemaal goed wat je bedoelt met "ingeschakeld waren zoals tv en bleuthoot."

"Dacht iemand gevonden te hebben die dat wel kon fiksen maar met Ista P heeft hij alles gewist.."
Hoe heet deze "expert"?
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||

Fsvip

Re: Ook graag advies?!

Bericht door Fsvip » 10 nov 2017, 15:28

"Ingeschakeld" opties waren grey out..Dacht dat ze uitgeschakeld waren. Maar vorig persoon heeft ze uit laten schakelen omdat de tv en bleuthoot modules defect zijn.
Het was Beun de Haas...heb er weer van geleerd. Maar gelukkig betaalt hij de kosten voor reparatie nu bij Electrofix.
Deze Topic mag gesloten worden!
Bedankt.17uur

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Audio, navigatie en iDrive”