Cor - BMW 523i (pre/post voorstelrondje)

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
kawa

Cor - BMW 523i (pre/post voorstelrondje)

Bericht door kawa » 19 mar 2018, 21:10

Hallo,
Mijn naam is Cor. Na ruim 25 jaar Audi te hebben gereden, daarvoor zelfs nog een BMW 323i, ben ik weer terug met een 523i. Hoewel ik toch wel een Audi fan ben/was, zakte mij toch wel de moed in de figuurlijke schoenen bij het maken van een keuze voor een 6 cilinder en/of een (multitronic)automaat. Bij toeval liepen we tegen deze mooie auto aan met een km stand van nog geen 130.000 en met een echte automaat. Deze week hoop ik de auto bij een dealer aan te bieden voor een aankoopkeuring. Mocht dit goed gaan, wat ik eigenlijk wel verwacht, gaat de koop door. Binnenkort hoop ik het voorstelrondje dan ook met enkele foto's te kunnen bestendigen.

Alvorens heb ik al toch wel enkele vragen:
- Momenteel ben ik in het bezit van een Ross Tech OBD kabel om VAG auto's te kunnen uitlezen. Uiteraard kun je hiermee storingen wissen maar ook e.e.a. coderen.
Welke soort systeem gebruiken jullie en wat kun je hiermee? Heb al wel iets gelezen over universele uitlezers maar daar kun je verder niet zo veel mee.

- Betreft een (digitaal)werkplaatshandboek. Voor de Audi gebruikte ik ElsaWin. Is er voor BMW ook zoiets te verkrijgen?

Met dank en groet,

Cor

Afbeelding

Onze fünfer. 523I HIGH EXEC. Comfort zetels, Adaptive Cruise enz.
Laatst gewijzigd door kawa op 24 mar 2018, 21:25, 6 keer totaal gewijzigd.

Alyssa

Re: Cor - BMW 523i (pre voorstelrondje)

Bericht door Alyssa » 20 mar 2018, 08:58

Hi Cor, welkom op het forum!
Iki ben wel benieuwd... Wat is de reden dat je na zo lang Audi te hebben gereden, toch overgestapt bent naar een BMW?
Ik duim met je mee dat de koop doorgaat :duim: Zien we daarn a je nieuwe aanwinst terug op de Zomerwielen Meet & Greet? Gelijk een leuk ritje met je nieuwe BMW. :driving:
BimmerPortal Team

E46 330ci '01

Vind mij op Facebook
of op Instagram

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Cor - BMW 523i (pre voorstelrondje)

Bericht door mieske90 » 20 mar 2018, 16:15

Welkom Cor,

Goed dat je de stap terug gaat maken naar een echt merk :whistle: ;)

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je 5-serie een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”