Redelijk vaak besproken, zelf toch ook nog een kleine zoektocht begonnen voor een audio upgrade binnenkort.
Om het een beetje te beperken:
"Plug-and-play" upgrade speakers voor BMW E60/E61 (uitgangspunt met de tweeters in de deurstijlen- Hifi prof.?).
Zoektocht nog niet verder uitgebreid (versterkers, dsp etc...), ook al besef ik dat juist het totaalplaatje incl. juiste afstelling ,de doorslag zou kunnen geven.
Waarschijnlijk mede omdat ik zelf nog een paar leuke (oudere type) versterkers heb liggen en custom sub.
Veelvuldig besproken (en gevoelsmatig goede marketing) de Gladen extreme dsp.
Gladen evt. complete set met versterkers en dsp om het geheel goed in te regelen (of volgens de presets)
Na een tijdje googlen nog een paar (voor mijn gevoel) serieuze speakers tegengekomen die ogenschijnlijk minder aandacht krijgen (voor +/- hetzelfde budget):
- CDT (Eurosport PSS/ is momenteel opvolger van uitgekomen..)
- Rainbow (IL-C8.3 evt. i.c.m. IL-C4.2)
Iemand die met een van die sets ervaringen mee heeft of hier nog een leuke set aan kan toevoegen ?
Aangezien ik nog geen van allen heb geluisterd, kan ik zelf nog niets zeggen over klankkleur etc..
Misschien eindig ik nog wel met mijn oude dynaudio set worden - mw160/ mw140 + md100

Alvast bedankt,