Ik zou graag wat tegen jullie aan willen houden, voor wat advies. wellicht hebben jullie wat praktische ideeën waar ik het e.e.a. kan zoeken

Ik rij nu grofweg een jaar (zonder al te veel problemen) in een nette btw e46 330 cabrio met hard-top en electrisch dak. nu het lekker weer is, en ik de hard-top verwijder, doet mijn soft-top (elektrisch) helemaal niets meer. het lampje van het 'dicht knopje' knippert rood, en er wordt niets in gang gezet (ramen iets naar beneden, etc). Zowel met als zonder draaiende motor,
zou wel lekker zijn met de cabrio te rijden nu. Feitelijk kan dat ook, maar dan kan er geen dak dicht

Daarnaast heeft de radio ook kuren. voor mijn gevoel valt hij soms weg als ik over hobbels rij (en dat is vaak

Als laatste, en dit is wellicht het geks, zitten de ramen "los". wanneer ik de deur normaal dicht gooi, hoor je de ramen rammelen en ben ik bang dat hij eruit valt. daarnaast, wanneer ik de passagiersraam van binnenuit open/dicht doe, sluit hij niet goed met de bovenzijde waardoor er een ruis ontstaat wanneer je op de snelweg rijdt. Niet echt comfortabel dus. Wat is hier een praktische oplossing voor? nieuwe raam mechanismes? dingen aandraaien? het lijkt, (leek als ik ben) dat aan de buitenkant het rubber/plastic er ook wat gescheurd uit ziet. Maarja, de auto komt uit 2001 dus zo gek is dat misschien niet.
Hoor graag jullie ideeën!
Bedankt,
maarten