BMW dealer ******* ********* slechte service
BMW dealer ******* ********* slechte service
Ik plaats dit bericht om mede bmw rijders te behoeden voor een zeer slechte service die ik mocht meemaken bij ********* bmw dealer in *********.
Ik had een probleem met mijn PDC die bleef nl piepen, bij de dealer aangekomen vertelde de man aan de balie dat als ik even wat tijd had hij het euvel direkt zou oplossen.
Na ongeveer 15minuten kwam de man terug en vertelde mij dat alles weer oké was, ik vroeg hem wat het probleem nou was.
Hij vertelde mij dat het beschermkapje van mijn trekhaak voor het oog van de sensor zat en vandaar het konstante piepen (hij neemt een obstakel waar).
Ik bedankte de man en wilde weglopen, waarop de man riep menneer er zijn wel kosten verbonden aan het geen wat we hebben gedaan en wel € 52,25 want we hebben hem moeten uitlezen op de computer €35,-- en dopje eraf halen € 17,--
Toen ik de man vroeg of de computer nog iets had gezien vertelde hij mij dat alles verder in orde was.
Ik heb deze bmw net een maand in mijn bezit en de vorige eigenaar heeft de bmw 1 dag voor de verkoop ook laten uitlezen ivm een airbag lampje wat af en toe gaat branden (raport in mijn bezit)dat is nog niet verholpen dus volgens mij hadden ze dat ook moet zien als de wagen daadwerlekijk was uitgelezen.
Ik heb maar betaald en gezegd ik kom hier nooit meer.
Thuis gekomen heb ik direkt een mail gestuurd naar de dealer met mijn verhaal, ik ben nu 2 weken verder en nog steeds geen reaktie op mijn mail
Dit wilde ik toch wel even delen met jullie
groeten,
Casper
Ik had een probleem met mijn PDC die bleef nl piepen, bij de dealer aangekomen vertelde de man aan de balie dat als ik even wat tijd had hij het euvel direkt zou oplossen.
Na ongeveer 15minuten kwam de man terug en vertelde mij dat alles weer oké was, ik vroeg hem wat het probleem nou was.
Hij vertelde mij dat het beschermkapje van mijn trekhaak voor het oog van de sensor zat en vandaar het konstante piepen (hij neemt een obstakel waar).
Ik bedankte de man en wilde weglopen, waarop de man riep menneer er zijn wel kosten verbonden aan het geen wat we hebben gedaan en wel € 52,25 want we hebben hem moeten uitlezen op de computer €35,-- en dopje eraf halen € 17,--
Toen ik de man vroeg of de computer nog iets had gezien vertelde hij mij dat alles verder in orde was.
Ik heb deze bmw net een maand in mijn bezit en de vorige eigenaar heeft de bmw 1 dag voor de verkoop ook laten uitlezen ivm een airbag lampje wat af en toe gaat branden (raport in mijn bezit)dat is nog niet verholpen dus volgens mij hadden ze dat ook moet zien als de wagen daadwerlekijk was uitgelezen.
Ik heb maar betaald en gezegd ik kom hier nooit meer.
Thuis gekomen heb ik direkt een mail gestuurd naar de dealer met mijn verhaal, ik ben nu 2 weken verder en nog steeds geen reaktie op mijn mail
Dit wilde ik toch wel even delen met jullie
groeten,
Casper
Laatst gewijzigd door Anonymous op 30 mar 2009, 15:32, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: bedrijfsnamen verwijderd
Reden: bedrijfsnamen verwijderd
Re: BMW dealer ********* ********* slechte service
Het airbag lampje zit waarschijnlijk in een heel anders systeem dan de parkeer sensoren.Ik heb deze bmw net een maand in mijn bezit en de vorige eigenaar heeft de bmw 1 dag voor de verkoop ook laten uitlezen ivm een airbag lampje wat af en toe gaat branden (raport in mijn bezit)dat is nog niet verholpen dus volgens mij hadden ze dat ook moet zien als de wagen daadwerlekijk was uitgelezen.
Als ze de parkeersensoren dan alleen uitlezen, zien ze voor de rest niets (correct me if i'm wrong).
Natuurlijk zou het netjes zijn als ze alle errors even uitlezen, maar dit word vaak niet gedaan
Re: BMW dealer ******* ********* slechte service
Ik snap nooit zo goed dat mensen denken dat de tijd, de opleidingen en het gereedschap van een dealer gratis zijn :z
Re: BMW dealer ******* ********* slechte service
Ik kan je probleem niet zo goed volgen, geloof ik. Je koopt een auto zonder dealergarantie, je kent de vorige eigenaar dus ik vermoed dat je hem particulier gekocht hebt. (correct me if I'm wrong)
Je gaat naar de dealer. Die neemt de extra moeite om jouw probleem direct in te plannen en op te lossen terwijl jij wacht... En jij vind het raar dat je moet betalen... ?? :?
Je gaat naar de dealer. Die neemt de extra moeite om jouw probleem direct in te plannen en op te lossen terwijl jij wacht... En jij vind het raar dat je moet betalen... ?? :?
Re: BMW dealer ******* ********* slechte service
ik was ook altijd gewend dat je overal voor moest betalen.
Maar sinds ik in Friesland woon ben ik van gedachten veranderd.
Regelmatig als ik ze even ergens naar laat kijken en ze doen even iets simpels dat er dan geen kosten in rekening worden gebracht.
Maar daar moet ik wel bijzeggen dat dat geen echte dealers zijn.
Maar sinds ik in Friesland woon ben ik van gedachten veranderd.
Regelmatig als ik ze even ergens naar laat kijken en ze doen even iets simpels dat er dan geen kosten in rekening worden gebracht.
Maar daar moet ik wel bijzeggen dat dat geen echte dealers zijn.
Re: BMW dealer ******* ********* slechte service
Inderdaad ziet het probleem hier echt niet, jij koopt een auto met storing notabena.
Je bent gelijk geholpen wat juist zeer goede service is.
Uitlezen mag best geld voor gerekend worden, aparatuur is stervens duur.
En ook een monteur die telkens weer geschoold moet worden.
Dealers hebben echt megakosten.
Heb juist erg goede ervaringen met BMW dealers zoals Freriks Groenlo, Vriesendijk Assen, Beiert Heerenveen.
Ben er diverse keren geweest en altijd zeer keurig geholpen en vaak ook niet eens betaald was allemaal service.
Dat je geen reactie op je mail krijgt is dan weer minder, je bent een betalende klant en mag dan ook een fatsoenlijke reactie verwachten.
Je bent gelijk geholpen wat juist zeer goede service is.
Uitlezen mag best geld voor gerekend worden, aparatuur is stervens duur.
En ook een monteur die telkens weer geschoold moet worden.
Dealers hebben echt megakosten.
Heb juist erg goede ervaringen met BMW dealers zoals Freriks Groenlo, Vriesendijk Assen, Beiert Heerenveen.
Ben er diverse keren geweest en altijd zeer keurig geholpen en vaak ook niet eens betaald was allemaal service.
Dat je geen reactie op je mail krijgt is dan weer minder, je bent een betalende klant en mag dan ook een fatsoenlijke reactie verwachten.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Re: BMW dealer ******* ********* slechte service
ik woon in leeuwarden, maar als ik naar dichtstbijzijnde dealer in heerenveen ga dan is de service en de manier waarop je behandelt wordt dramatisch slecht. kom ook alleen bij hun als ik het echt niet anders op kan lossen maar is gewoon een :r bedrijf en ik ben niet de enige die dat zegt want ken hoop mensen die er net zo over denkenMike schreef:ik was ook altijd gewend dat je overal voor moest betalen.
Maar sinds ik in Friesland woon ben ik van gedachten veranderd.
Regelmatig als ik ze even ergens naar laat kijken en ze doen even iets simpels dat er dan geen kosten in rekening worden gebracht.
Maar daar moet ik wel bijzeggen dat dat geen echte dealers zijn.
Re: BMW dealer ******* ********* slechte service
Bij BMW Den Haag kost het vergrendelen van de deuren bij het wegrijden 50 euro. Dus ik vind 53 euro voor het uitlezen en het oplossen van het probleem niet eens zo duur. Overigens had je misschien zelf ook even kunnen proberen en dan had het je tijd en geld gescheeld.
Zoals gezegd hierboven, niet alles is gratis dus waarom verwacht je het dan wel? Wees blij dat ze je even helpen man, ik mag gerust een maand wachten om iets te laten doen.
Ik vind dat je echt veels te ver gaat.
Zoals gezegd hierboven, niet alles is gratis dus waarom verwacht je het dan wel? Wees blij dat ze je even helpen man, ik mag gerust een maand wachten om iets te laten doen.
Ik vind dat je echt veels te ver gaat.
BMW 520i te koop, zie BMW Markt.
Re: BMW dealer ******* ********* slechte service
Als ik naar de dealer ga kom ik ook in groningen die zijn erg vriendelijk.Edwin_W schreef:ik woon in leeuwarden, maar als ik naar dichtstbijzijnde dealer in heerenveen ga dan is de service en de manier waarop je behandelt wordt dramatisch slecht. kom ook alleen bij hun als ik het echt niet anders op kan lossen maar is gewoon een :r bedrijf en ik ben niet de enige die dat zegt want ken hoop mensen die er net zo over denkenMike schreef:ik was ook altijd gewend dat je overal voor moest betalen.
Maar sinds ik in Friesland woon ben ik van gedachten veranderd.
Regelmatig als ik ze even ergens naar laat kijken en ze doen even iets simpels dat er dan geen kosten in rekening worden gebracht.
Maar daar moet ik wel bijzeggen dat dat geen echte dealers zijn.
Re: BMW dealer ******* ********* slechte service
Moet zeggen dat ik het niet onredelijk vindt van de dealer dat hij geld vraagt maar wel onhandig. Dit soort kleine euvels verhelpen is reclame, en reclame kost ze normaal veel meer.
Was laatst bij BMW dealer in zaandam, want ik had in een lompe actie het stopje onder mijn koppelingspedaal afgebroken… (don’t ask) :fuit: . Hadden ze niet op voorraad (ging namelijk normaal nooit stuk) maar zouden ze opsturen en ik hoefde niet vooraf te betalen, de rekening zou erbij zitten. Week later ligt pakket in de bus, zonder rekening. Ik bellen, antwoord was: “service van de zaakâ€. Kijk daar kom je zeker terug voor de onderhoudsbeurten. Kost ze €1,- voor het onderdeel €5,- voor het versturen en €5,- aan manuren, maar ik kom wel terug voor een uitgave van waarschijnlijk €500,-
Was laatst bij BMW dealer in zaandam, want ik had in een lompe actie het stopje onder mijn koppelingspedaal afgebroken… (don’t ask) :fuit: . Hadden ze niet op voorraad (ging namelijk normaal nooit stuk) maar zouden ze opsturen en ik hoefde niet vooraf te betalen, de rekening zou erbij zitten. Week later ligt pakket in de bus, zonder rekening. Ik bellen, antwoord was: “service van de zaakâ€. Kijk daar kom je zeker terug voor de onderhoudsbeurten. Kost ze €1,- voor het onderdeel €5,- voor het versturen en €5,- aan manuren, maar ik kom wel terug voor een uitgave van waarschijnlijk €500,-
Re: BMW dealer ******* ********* slechte service
Dat is inderdaad goede service
En ja Mike als je komt met een krijgen ze gelijk euro tekens in de ogen, vandaar die vriendelijkheid
van meer betalen
En ja Mike als je komt met een krijgen ze gelijk euro tekens in de ogen, vandaar die vriendelijkheid
van meer betalen
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Re: BMW dealer ******* ********* slechte service
Zaandam gaat hier idd goed mee om, is ook mijn ervaring.
Probeer alleen te begrijpen wat poster roept!! en dat had hij ook zelf kunnen zien
Een beetje techneut haalt dat beschermkapje weg en checkt, hoef je niet voor uit te lezen.
Dan roep je dat het service is en de eerste de beste keer ga je terug voor een grotere reparatie (zoals eerder gezegd)
Probeer alleen te begrijpen wat poster roept!! en dat had hij ook zelf kunnen zien
Een beetje techneut haalt dat beschermkapje weg en checkt, hoef je niet voor uit te lezen.
Dan roep je dat het service is en de eerste de beste keer ga je terug voor een grotere reparatie (zoals eerder gezegd)
Re: BMW dealer ******* ********* slechte service
Om er even op terug te komen,
Vind ik het gewoon trietst om zo'n bedrag te vragen voor , en dan beweren dat ze de wagen ook hebben uitgelezen.
Dealers nee daar heb ik het niet zo op, geef mij maar een bmw specialist. Ik heb er zo wie zo al een hekel aan
als zeggen dat ze dingen hebben gedaan die ze niet kunnen hard maken met bijvoorbeeld het uilezen van je wagen.
Grzz
Vind ik het gewoon trietst om zo'n bedrag te vragen voor , en dan beweren dat ze de wagen ook hebben uitgelezen.
Dealers nee daar heb ik het niet zo op, geef mij maar een bmw specialist. Ik heb er zo wie zo al een hekel aan
als zeggen dat ze dingen hebben gedaan die ze niet kunnen hard maken met bijvoorbeeld het uilezen van je wagen.
Grzz
Re: BMW dealer ******* ********* slechte service
ik ben het niet eens met je mening. ik heb nog altijd een lijst gehad wat er bij een beurt gebeurd is. sp1/sp2 reparatie lijst en mocht er iets duurs kapot zijn dan bellen ze me eerst op voordat het gemaakt word. en wat is nu 700euro op een heel jaar? men koopt wel allemaal dure schoonmaak producten van meguiars en een simpel beurtje van 6/700 kan er niet af... :r
//.00.-// > /.-////.-///.-
Re: BMW dealer ******* ********* slechte service
Over BMW Heerenveen moet ik ook nageven ze zijn niet de vriendelijkste dat in tegen stelling tot de mercedes dealer daar ben je een klant en bij BMW een nummertje... Dat vind ik erg klant onvriendelijk
Maar dat je moet betalen voor hun tijd en gebruik van hun machienes vind ik meer dan logisch....
ik heb ook storing met me airbag lampje ik zal er binne kort ook ff langs dan ff horen wat hun ervan zeggen en anders ga ik langs vakgarage Hofstra in Jirnsum (die blijkt nu ook over de juiste materialen tebeschikken)
Maar dat je moet betalen voor hun tijd en gebruik van hun machienes vind ik meer dan logisch....
ik heb ook storing met me airbag lampje ik zal er binne kort ook ff langs dan ff horen wat hun ervan zeggen en anders ga ik langs vakgarage Hofstra in Jirnsum (die blijkt nu ook over de juiste materialen tebeschikken)