Raymond - E91 320i Touring

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Raymond2311

Raymond - E91 320i Touring

Bericht door Raymond2311 » 18 jul 2018, 13:04

Hallo,

Mijn naam is Raymond, nu op het Forum bekend als Raymond2311, en rij sinds kort in een 320i Touring uit 2007.
De auto heeft 114.500 gelopen en is altijd in onderhoud bij Ekris in Zeist geweest.
Zelf kom ik uit Zuid Holland, recentelijk heeft hier in mijn plaats een Bimmer meeting plaats gevonden en zodoende heb ik rustig kunnen oriënteren naar een aantal modellen, types en kleur.

Mijn voorkeur ging uit naar ingebouwde navigatie, automaat, electrisch schuif kanteldak, xenon, touring en minimaal een 2 liter.
Na een tijdje zoeken en soms pech te hebben gehad dat er net een koper voor mij was toch het juiste model hebben kunnen vinden.
Mijn autogeschiedenis was altijd gericht op Opel maar nu de overstap gemaakt naar BMW.

Het Forum bevat veel informatie waarin ik al meerdere malen profijt van heb gehad, ga zo door en complimenten aan de moderators... :duimen:

Wishlist:
- privacy shades
- navigatie update

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Raymond - E91 320i Touring

Bericht door mieske90 » 23 jul 2018, 08:02

Welkom Raymond,

Goed om te horen dat je de juiste touring hebt gevonden voor je.

Dankje voor het compliment, we doen ons best samen met de leden om het forum zo goed mogelijk te houden.

Foto's van je wagen zien we hier altijd graag ;)

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E91 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”