Hey
-
Hey
Hallo iedereen,
Ik ben ook nog niet zo lang bijgekomen, ik was eigenlijk wat rondt aan het zien op internet naar iets voor Bmw. en was toevallig hier op belandt.
Ben ik even gaan rondzien en alles hier leek me interessant, en schoon auto's.
Ik zelf heb een E46 van 2004. 2l met 150pk.
Wagen rijdt wel plezant en zacht, maar dat zullen jullie zelf even goed weten he
En hopelijk heb ik er nog lang plezier aan zonder teveel kosten te moeten hebben. Is men eerste Bmw... dus mss bij deze wel is benieuwd naar jullie ervaringen. Mijn vorige auto was een golf IV. 1900 Tdi 110pk
heb al gezien dat er wel leuke dingen op staan, zoals die witte plaat verlichting,heb overlaatst ook iemand gezien met verlichting aan de buitenste klinken. was wel schoon.Mss dat ik dit ook wel terug vin bij jullie.
Dus mss kan ik me hier wat komen inspireren en wss nog wat bijleren. En nu is rondzien hoe ik foto's kan plaatsen.. Dus die zulle nog wel volgen.
in Ieder geval al aan iedereen, aangename kennismaking
Mvg Franssen J.
Ik ben ook nog niet zo lang bijgekomen, ik was eigenlijk wat rondt aan het zien op internet naar iets voor Bmw. en was toevallig hier op belandt.
Ben ik even gaan rondzien en alles hier leek me interessant, en schoon auto's.
Ik zelf heb een E46 van 2004. 2l met 150pk.
Wagen rijdt wel plezant en zacht, maar dat zullen jullie zelf even goed weten he
En hopelijk heb ik er nog lang plezier aan zonder teveel kosten te moeten hebben. Is men eerste Bmw... dus mss bij deze wel is benieuwd naar jullie ervaringen. Mijn vorige auto was een golf IV. 1900 Tdi 110pk
heb al gezien dat er wel leuke dingen op staan, zoals die witte plaat verlichting,heb overlaatst ook iemand gezien met verlichting aan de buitenste klinken. was wel schoon.Mss dat ik dit ook wel terug vin bij jullie.
Dus mss kan ik me hier wat komen inspireren en wss nog wat bijleren. En nu is rondzien hoe ik foto's kan plaatsen.. Dus die zulle nog wel volgen.
in Ieder geval al aan iedereen, aangename kennismaking
Mvg Franssen J.
Re: Hey
Welkom, die handgreepverlichting en witte kentekenverlichting kun je mooi zien in de showroom van CTD:
http://www.e46forum.nl/viewtopic.php?f=29&t=4354
http://www.e46forum.nl/viewtopic.php?f=29&t=4354
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
-
...
Alvast bedankt voor de uitleg, Had het eigenlijk nog niet gezien dat er iets bij gezet was. :?
Zo dat ik kunnen zien heb staan er in ieder geval al wel leuke dingen op.
mvg Franssen J.
Zo dat ik kunnen zien heb staan er in ieder geval al wel leuke dingen op.
mvg Franssen J.