Achter spatborden rollen
Achter spatborden rollen
Ik wil mijn spatborden achter laten rollen om mijn nieuwe velgen te kunnen monteren icm met mijn verlaging.
Nu heb ik een goed adres gekregen in Duitsland, maar dat is bij Kerkrade ergens over de grens, dus voor mij een fors stuk rijden, en mijn duits is ook al niet top... Wellicht dat iemand hier nog een erg goed adres kent die iets dichter in de buurt is... ??
Nu heb ik een goed adres gekregen in Duitsland, maar dat is bij Kerkrade ergens over de grens, dus voor mij een fors stuk rijden, en mijn duits is ook al niet top... Wellicht dat iemand hier nog een erg goed adres kent die iets dichter in de buurt is... ??
Re: Achter spatborden rollen
Ik vind het niet zo erg, als het goed gebeurt is er niks aan de hand
Maar ik zoek dus een adres...

Vroegah, bij een Kadett GSI deed men dat zelf. Gewoon met een hamer. En dat maakte ook niet uit. Als je het niet deed rotte het ook wel....
Maar goed rollen. Hoe werkt dat? Verklooi je dan niet je wielkasten?
Maar goed rollen. Hoe werkt dat? Verklooi je dan niet je wielkasten?
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
Je maakt gewoon je wielkasten wat ruimer... Waarbij bij (grote) voorkeur de buitenrand van het spatbord aan de buitenzijde gewoon blijft zoals die is. Dat binnenrandje wordt iets scherper omgevouwen zodat je wat meer ruimte aan de binnenzijde hebt.
Goede adressen om te rollen geven tegenwoordig gewoon lakgarantie. Als er netjes gerold wordt en goed voorbereidend werk gedaan wordt is de kans op roest eigenlijk nihil. Bij prutswerk loop je echter behoorlijk risico dat je moet gaan spuiten...
Juist daarom zoek ik ook een goed adres... Ik wil geen prutswerk, goedkoop is bijna altijd duurkoop in dit geval.
Goede adressen om te rollen geven tegenwoordig gewoon lakgarantie. Als er netjes gerold wordt en goed voorbereidend werk gedaan wordt is de kans op roest eigenlijk nihil. Bij prutswerk loop je echter behoorlijk risico dat je moet gaan spuiten...
Juist daarom zoek ik ook een goed adres... Ik wil geen prutswerk, goedkoop is bijna altijd duurkoop in dit geval.
Is Jurian geen optie? Of waar die werkt? (Muus?)
Kijk, dat klinkt goed inderdaad.
Zo hoor je met een e46 om te gaan
Zo hoor je met een e46 om te gaan

BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
@Daniel: Ik had begrepen dat Jurian erg druk was... 
@Siemi: Ik had het ook liever niet gedaan, maar voor deze velgen heb ik het over en als je het dan moet doen... Moet je het gewoon goed doen

@Siemi: Ik had het ook liever niet gedaan, maar voor deze velgen heb ik het over en als je het dan moet doen... Moet je het gewoon goed doen

Dat is jammer, wellicht weet hij nog een geschikt persoon?
Als je de bron van deze info eens achterhaalt, dan kun je aan hem vragen of hij een goed adresje weetGriffendahl schreef:Goede adressen om te rollen geven tegenwoordig gewoon lakgarantie. Als er netjes gerold wordt en goed voorbereidend werk gedaan wordt is de kans op roest eigenlijk nihil.

Ja, dat is dus dat adres dat ik al weet in Duitsland...
De vraag was dus of er wellicht een goed adres te vinden dat dichterbij is dan iets van 250 km enkele reis... 

Dan laat je iemand die goed duits spreekt (wie o wie) ff bellen of zij een adresje weten dichterbij. Zullen ze niet leuk vinden, maar je kunt het iig proberen!
Gebeld, en helaas... Ze doen het zelf ook niet meer
Ze hadden hun werkzaamheden verlegd naar een ander gebied van tuning... x|
Dus nu ben ik helemaal op zoek naar een goed adres in Nederland...

Dus nu ben ik helemaal op zoek naar een goed adres in Nederland...

Jurian al gevraagd? Of die nog tips had?
Heel misschien weet ik nog wel iemand, zal deze week eens voor je informeren...
Heel misschien weet ik nog wel iemand, zal deze week eens voor je informeren...