john1987 schreef:en hoe is de tuning bevallen hoeveel pk 's heb je meer en hoeveel pk heb je nu en wat waren de kosten ;D
De tuning is...hoe zal ik het zeggen...meegevallen voor één week
Mijn 318d heeft origineel 115pk en 265Nm koppel en zou nu 143pk en 335Nm koppel moeten hebben,dit volgens de
grafiek die ik meekreeg van ziptuning.
Je merkt natuurlijk wel bij het wegrijden dat de wagen wat beter reageert en iets vlotter in de toeren klimt,maar
daar merk ik nu reeds niet veel meer van...al gewoon geworden?
Dit is trouwens een opmerking die ik van veel vrienden hoor met getunede diesels en ja...nu begrijp ik ze volledig.
Bij ziptuning werken ze niet met een testbank (voor en na-run) om je vermogen te bewijzen maar ik voel niet echt de drang om het tegendeel te bewijzen...waarden zullen volgens mij wel ergens in de buurt liggen afgaande op mijn
gevoel dus :fuit:
Ik heb nog de laatste dag van een februari-actie kunnen genieten en "slechts" 399euro betaald ipv 499euro.
De ontvangst en service was echter zeer goed met na afhandeling een factuur en servicecard...echt heel netjes
Maar toch...met die 318d (1995cc geblazen motor) blijf ik toch nog een beetje op mijn honger zitten,volgens mij zit er nog meer in,zelfs op verantwoorde wijze (we spreken hier dus niet over 200pk en 400Nm koppel...hetgeen wel uit een vriend zijn audi A4 2liter TDI is gekomen...amai wat een beest)
Voila zie mijn mening
