Daar is uiteindelijk na 180k een nieuwe motor ingelepeld, zou een productiefout bij de kleppen zitten. Blok liep dus vast. Kosten2000 gulden 🥳 voor een leven lang rijplezier.
Die is uiteindelijk aan een pool verkocht voor 1000 piek. Omdat ik als student de benzine niet kon betalen. Kak.
Pa had inmiddels een E38 740ie 6-bak hand
Uiteindelijk mijn derde eigen bakkie werd een 83-er E30 316i. Leuk bakkie waar ik twee jaar in gereden. Toen kreeg ik m’n opa’s (rip) eerste eigenaar Januari’88 E30 318i met 72.000km op de teller. Daar 13 jaar in gereden, gezin is inmiddels groter, zoon van 12 en dochter van 10.
Alles kan je met die E30!! Wereldwagen! Nog nooit heeft die ons laten staan. Best knap!! En toch besloten die auto los te laten en naar een liefhebber laten gaan en mezelf eens wat luxe gegeven.
Nu dus een E46 318i Touring uit 2005. Een eigenaar gehad en een ton gelopen. Leer en xenon etc.
Goed sleutelen doe ik graag aan oldtimer brommers en een motor en een Citroën traction uit ‘55, maar deze ben ik nog iets meer naar m’n hand aan t zetten.
Hierbij kan ik jullie hulp goed gebruiken, ik zal regelmatig wat advies nodig hebben
Regio 070