Leut stelt zich ook voor...
Leut stelt zich ook voor...
Dag allemaal,
sinds gisteren dit forum ontdekt, na wat zoektochten via google op E46, 320d en een algemeen bekend staande probleempje zoals een airbaglampje...
Mijn naam is Arjen, woonachtig in Emmen, werkzaam in Groningen als treasury manager bij een grote internationale aannemer, en in het trotse bezit van een E46 320d uit 1999, met ondertussen 265k op de teller. Altijd dealer-onderhouden, wel al nodig onderhoud gehad, maar tot dusverre rijdt de 320d als de brandweer! Ondertussen overigens wel actief aan het zoeken naar een waardige opvolger: E90 320d.
sinds gisteren dit forum ontdekt, na wat zoektochten via google op E46, 320d en een algemeen bekend staande probleempje zoals een airbaglampje...
Mijn naam is Arjen, woonachtig in Emmen, werkzaam in Groningen als treasury manager bij een grote internationale aannemer, en in het trotse bezit van een E46 320d uit 1999, met ondertussen 265k op de teller. Altijd dealer-onderhouden, wel al nodig onderhoud gehad, maar tot dusverre rijdt de 320d als de brandweer! Ondertussen overigens wel actief aan het zoeken naar een waardige opvolger: E90 320d.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Leut stelt zich ook voor...
Welkom Arjan!
Ben benieuwd naar foto's van deze ervaren 320d
Ben benieuwd naar foto's van deze ervaren 320d
Welkom Arjen! Ik hoop dat je nog even kan genieten hier op het E46 forum voordat de opvolger er is. 

welkom
de 320d blijft een fijne auto
de 320d blijft een fijne auto

Welkom 320d collega, ik hoop dat je er nog vele Km's bij mag zetten voordat je naar de E9x overstapt...
Iig veel lees- en postplezier hier
Iig veel lees- en postplezier hier

320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Gehoor gevend aan jullie verzoek: bijgaand een foto van mijn 320d, genietend in het voorjaarszonnetje...

Welkom hier.
Mooie auto, en laat hem vaak genieten van het zonnig weer.;
Mooie auto, en laat hem vaak genieten van het zonnig weer.;
MISSCHIEN TIJD VOOR EEN NIEUWE!!!!!!!
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html