Nieren...
Re: Nieren...
Optie1 ..
Al is Optie2 ook zeer strak!
Al is Optie2 ook zeer strak!
- DJLeonardo
Ik zou het consequent houden. Dus als je geen chromen raamlijsten hebt dan zwarte nieren. optie 1 dus.
Ik vind optie 2 het mooist maar alleen als alle accenten chroom danwel carosserikleur zijn.
En helemaal mooi op jouw auto lijkt me alle accenten in hooglans zwart (schwarz 2 dus) Dat zou wel redelijk uniek zijn ook.
Ik vind optie 2 het mooist maar alleen als alle accenten chroom danwel carosserikleur zijn.
En helemaal mooi op jouw auto lijkt me alle accenten in hooglans zwart (schwarz 2 dus) Dat zou wel redelijk uniek zijn ook.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Raamstijlen en raamlijsten van mijn auto zijn hoogglans zwart (Shadowline)
(Stootlijsten in hoogglans zwart is geen optie (dat vind ik namelijk niet mooi))
(Stootlijsten in hoogglans zwart is geen optie (dat vind ik namelijk niet mooi))
Ik ken dit dillema ergens van... oh ja!
Ik zou eerst de nieren helemaal zwart spuiten, daarna alleen de rand in kleur, maar uiteindelijk toch voor optie twee gaan helemaal chroom
Ik zou eerst de nieren helemaal zwart spuiten, daarna alleen de rand in kleur, maar uiteindelijk toch voor optie twee gaan helemaal chroom
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Eitje, optie 1 (h)
klinkt een beetje raar misschien, maar vind optie 1 helemaal niet verkeerd vallen.. Ook al zeg ik uiteindelijk optie 4 voor helemaal zwart (h)
Niks mis met optie 1 hoewel ik het op een donkere auto minder vind spreken dan bij ondergetekende.
Optie 4 zou mijn 2e keus zijn, geen chroom igg vanwege de reden die Dj Leonardo reeds aangaf.
Optie 4 zou mijn 2e keus zijn, geen chroom igg vanwege de reden die Dj Leonardo reeds aangaf.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
ik vind dat de wagen een gepimpte look krijgt met optie 1. Met optie 2 en 3 krijg je een OEM gestylde look. Dat vind ik veel mooier bij deze wagen.
Ik ga ook voor optie 2...
Staat gewoon lekker dik.
Met een blauwe rand erlangs maakt de nieren klein.
Misschien dat geheel zwart dan beter zou staan...
Zwart chroom zeker niet, dan denkt iedereen dat je een 4 cilinder hebt.
De nieren die dutch delight erin heeft zitten vind ik ook wel erg gaaf. Dan natuurlijk geheel zwart:
Staat gewoon lekker dik.
Met een blauwe rand erlangs maakt de nieren klein.
Misschien dat geheel zwart dan beter zou staan...
Zwart chroom zeker niet, dan denkt iedereen dat je een 4 cilinder hebt.
De nieren die dutch delight erin heeft zitten vind ik ook wel erg gaaf. Dan natuurlijk geheel zwart:
- Spoiler: Laat zien
Ik heb ook een 4 cilinderPIR3lly schreef:Zwart chroom zeker niet, dan denkt iedereen dat je een 4 cilinder hebt.
Ik heb nu imitatie chroom maar dat gaat er zeker uit, kwalitatief drama... Hele kleine kans dat er misschien OEM chroom weer in komt (vandaar optie 2 toch erbij)
Twijfel zelf enorm tussen optie 1 en optie 3, chroom komt verder nergens terug in de auto en de lichte verticale lijnen doen de auto smaller lijken. Optie 1 kleurt mooi bij de rest en optie 3 versterkt voor mij het effect van de Angel Eyes en is lekker OEM
Twijfel zelf enorm tussen optie 1 en optie 3, chroom komt verder nergens terug in de auto en de lichte verticale lijnen doen de auto smaller lijken. Optie 1 kleurt mooi bij de rest en optie 3 versterkt voor mij het effect van de Angel Eyes en is lekker OEM
Ik vind optie 3 het mooist. Optie 2 maakt auto inderdaad smaller.
Je velgen en lampen zijn ook allemaal wit/zilver en een grille zonder chroom vind ik erg 'kaal'.
Je velgen en lampen zijn ook allemaal wit/zilver en een grille zonder chroom vind ik erg 'kaal'.