DJCanta - F31 320D Touring :)

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
djcanta

DJCanta - F31 320D Touring :)

Bericht door djcanta » 15 jul 2019, 13:23

Hi... ruim 4 jaar geleden heb ik m'n BMW weg gedaan, een mooie E36 Coupe 325i uit 1992. Tot voor kort heb ik vaak aan die auto terug gedacht en vond ik 't jammer dat ik 'm niet meer had. Nu ben ik sinds een maandje trotse eigenaar van een F31 Touring met een 2 liter dieselmotor erin. 8-traps automaat :)

Ik had nog een account hier maar toch even een nieuwe voorstelronde :) Mooi M-pakket erop, lederen bekleding, panorama dakje en breed navigatie systeem erop. 19" velgen etc. Hij is wel aardig af zo!

Wat me wel opviel is dat er een snap-in dummy in zit voor je smartphone in 't midden console, een werkende voor je iPhone is behoorlijk aan de prijs zag ik en gezien ik over een paar maanden een nieuwe iPhone aanschaf ga ik voor mijn huidige telefoon geen kit kopen van 200 euro. En... mijn auto kan ik dus geen Apple CarPlay geven, dat is wel jammer. Is er toch nog een manier om dit wel voor elkaar te krijgen?
Dat DVD-vrij schakelen voor filmpjes kijken vind ik overbodig en onveilig, daar heb ik geen interesse in :)
Afbeelding

mieske90
BimmerPortal Team

Re: DJCanta - F31 320D Touring :)

Bericht door mieske90 » 29 jul 2019, 18:29

Welkom op het forum,

Nette wagen met leuke opties :duim:
Heb je toevallig nog meer foto's van je wagen?

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je F31 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”