Hi allen,
De luchtvering pomp heeft zn tijd gehad van de rechterkant. Een gebruikte pomp is zeer moeilijk te vinden, dus mijn vraag of iemand er 1 heeft liggen toevallig of weet te verkrijgen voor een goed prijsje?! Betreft E61 525D van 2005.
Hoor het!
Gur
Luchtvering pomp/compressor
Luchtvering pomp/compressor
E60 530D 2003.
-
Re: Luchtvering pomp/compressor
Hoi Gur,
Wat bedoel je met 'rechterkant'?
En doet hij het helemaal niet meer? Of maakt hij veel herrie?
Ik zou hem sowieso nieuw kopen, want een gebruikte heeft zijn tijd meestel ook wel gehad.
Reviseren is misschien nog een optie, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Wat bedoel je met 'rechterkant'?
En doet hij het helemaal niet meer? Of maakt hij veel herrie?
Ik zou hem sowieso nieuw kopen, want een gebruikte heeft zijn tijd meestel ook wel gehad.
Reviseren is misschien nog een optie, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Omdat ik weinig verstand van hem heb ik gezegd rechterkant... Maar bestaat ook uit maar 1 pomp
wist ik dus niet.
Pomp maakte voorheen geluid maar nu gaat de auto niet meer omhoog. Blijft gezakt. En geeft nu ook melding dat niveauregeling uitgevallen is.
Een nieuwe is uiteraard beter maarja om zoveel uit te geven alleen aan onderdeel vind ik echt veel geld vandaar dat ik zoek voor een gebruikte (met alle gevolgen van dien)
Pomp maakte voorheen geluid maar nu gaat de auto niet meer omhoog. Blijft gezakt. En geeft nu ook melding dat niveauregeling uitgevallen is.
Een nieuwe is uiteraard beter maarja om zoveel uit te geven alleen aan onderdeel vind ik echt veel geld vandaar dat ik zoek voor een gebruikte (met alle gevolgen van dien)
E60 530D 2003.
-
Oke, is duidelijk.
Je kan de zekering nog nakijken, maar omdat je al zegt dat hij erg veel geluid maakte zal hij echt wel overleden zijn.
Nieuwe pomp heb je trouwens al voor ongeveer 300euro, dus valt voor bmw-begrippen nog enigzins mee!
Succes
Je kan de zekering nog nakijken, maar omdat je al zegt dat hij erg veel geluid maakte zal hij echt wel overleden zijn.
Nieuwe pomp heb je trouwens al voor ongeveer 300euro, dus valt voor bmw-begrippen nog enigzins mee!
Succes
Pomp vervangen kun je zelf, dit is niet heel moeilijk.
Pomp koop je online voor 300 ongeveer.
Bij je achterwiel de kunstof kap erar en dan zie je de pomp zitten, losdraaien en stekker en slang eraf, vervolgens nieuwe pomp monteren en alles aansluiten.
Klein uurtje werk.
Op internet staan wel beschrijvingen met fotos hoe het moet.
Pomp koop je online voor 300 ongeveer.
Bij je achterwiel de kunstof kap erar en dan zie je de pomp zitten, losdraaien en stekker en slang eraf, vervolgens nieuwe pomp monteren en alles aansluiten.
Klein uurtje werk.
Op internet staan wel beschrijvingen met fotos hoe het moet.
You don't always need a plan, just go
Soms is het vervangen van de klep in de pomp ook voldoende, maar in jouw geval niet vrees ik. Is wel stukken goedkoper.