Spotify (offline)

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
TinuZzZ

Spotify (offline)

Bericht door TinuZzZ » 07 feb 2020, 10:18

Al sinds aanschaf ben ik op zoek naar de beste manier om mijn (offline) afspeellijsten /albums etc via Spotify af te spelen in mijn 4 gran coupe.
Via bluetooth / docking geeft hij niets weer, via de usb (kabel) voorin geeft hij bij het aansluiten meteen de muziek weer uit de bibliotheek van mijn gekoppelde IPhone (XR). als ik via mijn iPhone de spotify app activeer neemt deze het uiteindelijk (een kleine 30 sec later) wel over van de muziekbibliotheek en kan ik offline mijn spotify afspeellijsten afluisteren. Inmiddels heb ik de muziekbibliotheek uit de iPhone geleegd en start spotify vanuit "externe usb"aansluiting vrijwel direct.Het bedienen via het stuur (scrollen , tracks voor-/achteruit skippen, evt afspeellijsten wisselen) werkt echter zeer beperkt (amper). Ik kan in de tracklist komen maar geeft in het display hetzelfde nummer viermaal aan met het afspelende nummer voorzien van een vinkje. Hetzelfde genoemde nummer erboven (zonder vinkje) kan gekozen worden en speelt hij meteen het daaropvolgende nummer uit de afspeellijst af. het betreft dus een onjuiste weergave van het nummer. Via mijn iwatch daarentegen en de iPhone zelf kan ik (uiteraard) wel alles switchen etc.

Lang verhaal kort...is er een mogelijkheid om spotify offline via het dockingstation / bluetooth werkend te krijgen (even los van stuurbediening)?

gk5

Re: Spotify (offline)

Bericht door gk5 » 10 feb 2020, 12:45

Heb je bmw apps activ?Dan kunt je spotify volledig bedinnen zonder je mobiel aan te raken.
Kan ik voor je activeren bmw apps.
BMW UITLEZEN(E,F,G series),CODING,PROGRAMMING
FSC’s CIC NBT NBT EVO CARPLAY
RESET ISN 6HP 8HP Versnellingsbakken
BMW SLEUTELS BIJMAKEN E en F Serie.

TinuZzZ

Re: Spotify (offline)

Bericht door TinuZzZ » 21 feb 2020, 08:54

Thanks voor je reply...Dader is echter gevonden. Hardware foutje, netjes opgelost
Laatst gewijzigd door Leen op 21 feb 2020, 09:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is onnodig en niet toegestaan.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 4 Serie (F32 / F33 / F36) Audio, navigatie en iDrive”