Aanpassingen aan je auto - BMW accessoires, velgen en performance
Aanpassingen aan je auto - BMW accessoires, velgen en performance
Iedere BMW liefhebber die zijn of haar auto net heeft, begint gelijk met een lijstje van upgrades / aanpassingen, een wish list. Er is namelijk altijd wel iets dat aan vernieuwing toe is, of anders kan. En de ervaring leert, dat een auto nooit echt helemaal af is. Ook wordt dit vaak wel gezegd
Welke aanpassing heb jij daadwerkelijk als eerste gedaan? Laat het weten via de poll. Staat het antwoord er niet tussen? Laat dan zeker je reactie achter in het topic!
Welke aanpassing heb jij daadwerkelijk als eerste gedaan? Laat het weten via de poll. Staat het antwoord er niet tussen? Laat dan zeker je reactie achter in het topic!
Re: Aanpassingen aan je auto - BMW accessoires, velgen en performance
Hoe gek het ook is, maar mijn eerste aanpassing: schadeherstel.
Nadat er twee vriendelijke heren de file niet helemaal doorhadden, zat de achterkant in elkaar. Dus gelijk naar de schadehersteller om het te laten maken en de rest van de auto ook aan te pakken. Zo zat er bijvoorbeeld een scheurtje in de skirt die ook gelijk gemaakt is. Een geluk bij een ongeluk, zullen we maar zeggen.
Nadat er twee vriendelijke heren de file niet helemaal doorhadden, zat de achterkant in elkaar. Dus gelijk naar de schadehersteller om het te laten maken en de rest van de auto ook aan te pakken. Zo zat er bijvoorbeeld een scheurtje in de skirt die ook gelijk gemaakt is. Een geluk bij een ongeluk, zullen we maar zeggen.
wat ik gelijk heb gedaan na aankoop,
alle vloeistoffen ververst,olie ,oliefilter,interieurfilter,remvloeistof.
uitgelezen ,en alles gereset.
toen heb ik gelijk een nieuwe APK erop gezet.
to do lijst:
interieur delen opfrissen cq veranderen.
alle binnen verlichtings lampjes vervangen door led lampjes.
angel eyes lampjes vervangen door Led lampjes.
mistlampen vervangen ook met led lampen.
enz enz,ik zal er nog wel ff mee bezig zijn.
groet : Cor.
alle vloeistoffen ververst,olie ,oliefilter,interieurfilter,remvloeistof.
uitgelezen ,en alles gereset.
toen heb ik gelijk een nieuwe APK erop gezet.
to do lijst:
interieur delen opfrissen cq veranderen.
alle binnen verlichtings lampjes vervangen door led lampjes.
angel eyes lampjes vervangen door Led lampjes.
mistlampen vervangen ook met led lampen.
enz enz,ik zal er nog wel ff mee bezig zijn.
groet : Cor.
De E61 kwam als eerste een M-pakket op.
De E93 werd als eerste gespoten, tezamen met nieuwe velgen en groot motorisch onderhoud.
De E93 werd als eerste gespoten, tezamen met nieuwe velgen en groot motorisch onderhoud.
Als eerste een grote service beurt aan de automaat laten uitvoeren door ZF in Delfgauw.
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line
Mijn eerste 'mod' was de kentekenplaathouder. Zo'n lelijk reclamebordje aangepast naar 'n blanco exemplaar. Daarna de velgen gedaan. Hoogglans zwarte set style 136 naar een breedset style 68. Zit nu weer een verandering aan te komen waarschijnlijk. Style 68 wordt vervangen door een set stylwe 269 19", als ik een mooie set kan vinden
BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
Als eerste heb ik kentekenplaten met opgelegde plastic letters aangeschaft, de zogeheten 'luxe' platen.
De rest van het lijstje - behalve chippen en een spoiler - heb ik in de maanden daaropvolgend gedaan...
De rest van het lijstje - behalve chippen en een spoiler - heb ik in de maanden daaropvolgend gedaan...