Novavipez-E81 M-sport

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Novavipez

Novavipez-E81 M-sport

Bericht door Novavipez » 29 apr 2020, 22:14

Beste Leden,

Na jaren een duits merk te hebben gereden met 4 ringen heb ik een overstap gemaakt naar een BMW. Ik ben voornamelijk
geswitched vanwege de slechte (nu ik BMW rijd) rij eigenschappen van Audi. Zowel voor wiel als 4 wiel drive het is het gewoon net niet. Ik voelde mij direct thuis in de BMW vanwege de levendige motor, het geluid en vooral de perfecte gewichts verdeling. Zodra je zelf een bimmer rijd word het direct duidelijk dat werkelijk alles op en aan de auto geplaatst gemaakt is voor de sportieve rijder.

Ik heb een BMW 118i gekocht uit 2009. Het betreft een M-sport uitvoering met M onderstel en aero pakket.
Ik ben verlieft geworden op deze 1er vanwege de lage kmstand (92k), opties en goede historie. Ook vind ik persoonlijk de 3deurs veel mooier ogen als de 5 deurs. De auto is zeer goed onderhouden en werkelijk alle documenten, facturen zijn bewaart en bijgevoegd zoals alleen Duitsers dat kunnen. De auto is volledig orgineel en on verprutst. Ik ben ook voornemens deze orgineel te houden al zit ik momenteel wel na te denken over een performance demper. En zoals altijd een plaatje bij het praatje!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Bart70 op 30 apr 2020, 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel aangepast aan forumformat

Bart70
Contacteer:

Re: Novavipez-E81 M-sport

Bericht door Bart70 » 30 apr 2020, 11:37

Welkom hier, "Novavipez" :duim:

Leen
BimmerPortal Team

Re: Novavipez-E81 M-sport

Bericht door Leen » 01 mei 2020, 21:42

Welkom hier bij het forum! :duimen:
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line