Michel - E36/7 Z3 M Roadster 1998
-
Michel - E36/7 Z3 M Roadster 1998
Ff voorstellen, Michel
De beste wensen allemaal!
ik zal me even voorstellen; Ik ben Michel, 40 jaar oud en woonachtig in Leeuwarden. Altijd een groot fan geweest van Duitse auto's, en voornamelijk BMW.
In mijn bezit een M Roadster (S50) uit 1998 met nu 70.000 km op de teller in het Cosmo zwart (303) en met zwart/ (imola)rood interieur.
De eerste eigenaar heeft de auto gekocht als 2de auto in 1998 bij Bert Story in Den Bosch. Deze eigenaar kreeg een tweeling en heeft de M ingeruild wederom bij Bert Story voor een BMW M3 cabrio (E46). De 2de eigenaar zag deze auto in de showroom staan en was gelijk verkocht, terwijl hij opzoek was naar een “gewone” Z3 voor zijn vrouw.
Deze M Roadster heeft hij aan mij verkocht in 2008 met destijds 40.000 km op de teller. Hij had meerdere BMW’s in zijn garage en ging er een paar verkopen ivm werk in het buitenland.
Het is zoals gezegd een Nederlandse BMW M Roadster met naar mijn mening mooie uitvoering kwa looks en uitvoering. De Nederlandse M Roadsters waren destijds luxer uitgevoerd dan M’s uit vele andere landen.
Deze heeft dan ook het strandaard elektrisch cabrio dak, rolbeugels. Airco, koplampsproeiers, etc
Daarnaast nog enkele opties zoals BMW/ Becker radio navigatie, hardtop, uitbreiding op standaard Hifi systeem, etc.
Er is dan ook niks aan veranderd of aangepast, hij is geheel origineel en dat wil ik graag zo laten.
De auto is compleet met alle boekjes. folders, prijslijsten, handleidingen, aankoopfactuur etc. Dat heb ik in de tussentijd aangevuld met oa pesrmap van destijds.
En tal van automagazines waar de M Roadster op de cover heeft gestaan van Nederlandse en internationale media.
Zijn er meer M roadster rijders binnen dit forum?
GRT
Michel
De beste wensen allemaal!
ik zal me even voorstellen; Ik ben Michel, 40 jaar oud en woonachtig in Leeuwarden. Altijd een groot fan geweest van Duitse auto's, en voornamelijk BMW.
In mijn bezit een M Roadster (S50) uit 1998 met nu 70.000 km op de teller in het Cosmo zwart (303) en met zwart/ (imola)rood interieur.
De eerste eigenaar heeft de auto gekocht als 2de auto in 1998 bij Bert Story in Den Bosch. Deze eigenaar kreeg een tweeling en heeft de M ingeruild wederom bij Bert Story voor een BMW M3 cabrio (E46). De 2de eigenaar zag deze auto in de showroom staan en was gelijk verkocht, terwijl hij opzoek was naar een “gewone” Z3 voor zijn vrouw.
Deze M Roadster heeft hij aan mij verkocht in 2008 met destijds 40.000 km op de teller. Hij had meerdere BMW’s in zijn garage en ging er een paar verkopen ivm werk in het buitenland.
Het is zoals gezegd een Nederlandse BMW M Roadster met naar mijn mening mooie uitvoering kwa looks en uitvoering. De Nederlandse M Roadsters waren destijds luxer uitgevoerd dan M’s uit vele andere landen.
Deze heeft dan ook het strandaard elektrisch cabrio dak, rolbeugels. Airco, koplampsproeiers, etc
Daarnaast nog enkele opties zoals BMW/ Becker radio navigatie, hardtop, uitbreiding op standaard Hifi systeem, etc.
Er is dan ook niks aan veranderd of aangepast, hij is geheel origineel en dat wil ik graag zo laten.
De auto is compleet met alle boekjes. folders, prijslijsten, handleidingen, aankoopfactuur etc. Dat heb ik in de tussentijd aangevuld met oa pesrmap van destijds.
En tal van automagazines waar de M Roadster op de cover heeft gestaan van Nederlandse en internationale media.
Zijn er meer M roadster rijders binnen dit forum?
GRT
Michel
Re: Michel - E36/7 Z3 M Roadster 1998
Hallo Michel
Welkom
binnenkant ziet er mooi uit met rood en zwart
maar heb je ook een foto van de buitenkant?
Welkom
binnenkant ziet er mooi uit met rood en zwart
maar heb je ook een foto van de buitenkant?
-
Hoi Beste wensen Michel,
Veel succes met jou M Roadster!
Ik heb niet veel verstand van roadsters maar weet wel dat je er veel plezier aan kan beleven.
Veel Succes en veilige kilometers.
Groeten Robin
Veel succes met jou M Roadster!
Ik heb niet veel verstand van roadsters maar weet wel dat je er veel plezier aan kan beleven.
Veel Succes en veilige kilometers.
Groeten Robin
Welkom op het forum Michel
Soms zijn er van die auto's waar je heel nieuwsgierig naar wordt...
Soms zijn er van die auto's waar je heel nieuwsgierig naar wordt...
-
Welkom hier Michel!
Erg mooi exemplaar zeg.
Erg mooi exemplaar zeg.
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line
Welkom Michel!
Ben normaal niet zo'n fan van de Z3 qua looks, maar deze ziet er écht fantastisch uit. Chapeau!
Ben normaal niet zo'n fan van de Z3 qua looks, maar deze ziet er écht fantastisch uit. Chapeau!
BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
Zeer mooie Z3, altijd leuk om zoiets er bij te hebben lijkt me.
Een dotje gas met de bimmer in de morgen, is wederom een dag zonder zorgen.
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
Hoi MichelMichelBerg058 schreef: ↑15 jan 2021, 17:04Hi Martin,
Bedankt voor je bericht.
Hierbij enkele foto's van buiten
ja die is heel mooi, veel rijplezier met je Z3