Even voorstellen! Mijn naam is Robin, 33 jaar oud en kom uit het zuiden van het land.
Ik heb onlangs mijn eerste BMW gekocht, vandaar dat ik me hier heb aangemeld!
In december vorig jaar heb ik heb de knoop doorgehakt en een BMW 3 serie E46 gekocht uit 2002. Het betreft een sedan in de kleur Titansilber metallic met een licht interieur. Het interieur en de buitenkant zijn smetteloos en de auto zou zo door kunnen voor een nieuwe qua looks, het is echt een 2021 look uit 2002 zeg maar haha. De look met de 18-inch M-velgen maakt het een sportieve auto om te zien.
Ik had een Skoda Fabia uit 2009 met hetzelfde km aantal als de BMW: 173.000 km. Heb altijd al eens een BMW willen rijden en heb er tot nu toe geen spijt van!
Historie qua auto's:
Peugeot 205 1.1
Mitsubishi Colt 1.6
VW Golf 2 1.3
Mitsubishi Colt 1.6 automaat
VW Golf 4 1.6
Ford Focus SW 1.6
Ford Focus 1.6
Peugeot 307 2.0
Alfa Romeo 147 1.6
VW Golf 5 1.6
VW Polo
Skoda Fabia 1.4
Helaas bleek eind vorige week dat de airco compressor van de BMW defect is. De airco maakt een behoorlijk brom geluid bij inschakelen wat mee gaat op het toerental van de motor. Ondanks dat het niet in de garantie valt, heeft de verkopende partij mij aangeboden om de helft van de rekening te betalen van het vervangen van de pomp. Dus dit wordt volgende week gemaakt.
Mochten er nog mensen zijn die goede tips hebben qua sites waarop onderdelen zijn te bestellen, dan hoor ik het graag!
Groetjes en fijne dag verder!
Robin