Op zoek naar een 330i E46!

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Sergee

Op zoek naar een 330i E46!

Bericht door Sergee » 15 apr 2021, 13:09

Goedemiddag,

Tijden geleden dat ik hier actief ben geweest. Mijn eerste BMW had ik zo'n 9 jaar geleden. Was een heerlijke E46 330ci in zeer goede staat. Uiteindelijk verkocht aan iemand op dit forum. Daarna nog een E81 120d gehad, tevens een erg prettige auto.

De afgelopen twee jaren heb ik helaas zonder auto doorgebracht. Het begint nu toch weer te kriebelen. Wil graag weer een auto om wat mobieler te zijn. Met het OV kom je gemakkelijk op veel plekken, maar brengt je ook niet overal. De auto zal voornamelijk in weekenden gebruikt worden of op een vakantie. Dit betekent dat ik ook weer een mooie motor er in wil. Zoek daarom het liefst een 330i. Naar mijn idee een van de beste motoren die BMW gemaakt heeft.

De auto koop ik samen met mijn vriendin. Een automaat heeft daardoor wel de voorkeur. Het budget is met €2500 tot €3500 daarentegen beperkt, maar goed haalbaar als ik marktplaats bekijk. Kilometerstand maakt mij niet zo uit. Als het onderhoud goed is koop ik gerust een auto met 300k. Ook wel nodig met dit budget lijkt me. We zoeken een net model donker blauwe of zwarte touring of eventueel een sedan. Wensen graag lederen bekleding met stoelverwarming. Harman Kardon speakers zou een pre zijn.

Weet iemand zo de voor- of nadelen tussen een sedan en touring? Is het met een dergelijke kilometerstand wel aan te raden om een E46 met automaat te kopen?

Groet!

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”