Ha allemaal! Bij het zoeken naar de TCU in mijn 330i touring kwam ik ook deze losse connectors tegen. Ben benieuwd waar ze van zijn, of ik er nog iets mee kan of wellicht beter kan weghalen
Wat zijn dit voor connectors?
Wat zijn dit voor connectors?
BMW E46 330i automaat touring 2002
Re: Wat zijn dit voor connectors?
De onderste vermoed ik voor aansluiten van niet originele radio. Zal er bijgetrokken zijn bij vervangen van de originele radio.
BMW E84 X1 2011
BMW E87 116i 2011 verkocht
BMW E46 330xiA touring 2002 verkocht
BMW E46 318iA touring 2002 verkocht
BMW E87 116i 2011 verkocht
BMW E46 330xiA touring 2002 verkocht
BMW E46 318iA touring 2002 verkocht
Je wagen is origineel uit gerust met een OEM navigatie systeem en zo te zien zijn ze aan het prutsen geweest om er een aftermarket systeem in te zetten. onderste foto is een radio module en op de bovenste foto is het platte stekkertje van een cd wisselaar en de ronde ban de GPS en of FM antenne.
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
Ik heb alweer een klein tijdje geleden bij Jurjen de versterker gefixed en ook een nieuw vers scherm voor mijn 16:9 navi in laten zetten. Die kabels waren tegen de oude versterker gekomen en hadden contact gemaakt waardoor het geheel zeg maar niet echt meer werkte... ik heb ze nu goed liggen maar vind het van de zotte en het liefst snoei ik ze weg. Achter de radio is het ook een jungle. Ben alleen een beetje bang dat ik iets cruciaals mee snoei zeg maar
De trimming voor zit niet al te stevig dus ga eerst nog even kijken of ik ergens bevestigingsmateriaal kan krijgen voor ik teveel sloop bij het weghalen van die kabeldiarree.
En sorry mannen dat ik veels te laat van me laat horen!
De trimming voor zit niet al te stevig dus ga eerst nog even kijken of ik ergens bevestigingsmateriaal kan krijgen voor ik teveel sloop bij het weghalen van die kabeldiarree.
En sorry mannen dat ik veels te laat van me laat horen!
BMW E46 330i automaat touring 2002
-
Weet iemand toevallig waar ik dat laatste fiche kan krijgen, of hoe het noemt?
De vorige eigenaar heeft dit weggehaald en heb het terug nodig, maar vind er bijna niks van.
De vorige eigenaar heeft dit weggehaald en heb het terug nodig, maar vind er bijna niks van.