plastic onderdelen probleem iemand een idee of oplossing
plastic onderdelen probleem iemand een idee of oplossing
verschillende plastic onderdelen van mijn touring beginnen hun kleur te verliezen . precies als ze grijs worden je weet wel net alsof ze versleten uitzien . reden zal wel de zon en andere weersomstandigheden zijn . vooral de zijspiegels dat klepje voor de ruit van de kofferklep te bedienen en dat paneel onder aan je voor ruit hebben er erg last van bij mij toch.is dit op te lossen met 1 of ander product ???? :?
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
Re: plastic onderdelen probleem iemand een idee of oplossing
Je hebt poetsmiddelen die het grijze weer een beetje oplappen, maar na verloop van tijd zal dit er ook weer af gaan en moet je het opnieuw doen.
Wil je er helemaal vanaf zijn, dan is de beste methode de onderelen in de kleur van je auto te laten spuiten.
Wil je er helemaal vanaf zijn, dan is de beste methode de onderelen in de kleur van je auto te laten spuiten.
- DJLeonardo

Ik heb dit op de vorige auto wel eens gebruikt. Levert best verbluffend resultaat op. Het blijft ook gewoon zitten. (een paar jaar)
8 euro bij de Halfords
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Ik gebruik Meguiars NXT TechProtect. Mooi spul, en je kunt 't ook voor je dashboard en zo gebruiken. Alternatief is gekookte lijnolie. Ruikt vreselijk, maar werkt prima en een halve liter kost iets vn 35 cent.
alvast bedankt . zal maar eens zo een produkt proberen want heb een tiag touring en dan alle onderdelen zwart te laten spuiten zie ik niet echt zitten denk dat het niet uit zal zien.
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
Ik heb hele goede ervaringen met Poorboy's Trim Detailer, opbrengen met een zachte kwast, half uurtje laten intrekken, afvegen met een microvezeldoek en je hebt wekenlang een mooie diepe zwarte glans.
Het ruikt ook nog eens
Het ruikt ook nog eens

320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Goedkoopste oplossing is inderdaad lijnolie. Vind je 't niet erg om er wat voor uit te geven zou ik zeggen BlackWow!
Beste waar ik mee gewerkt heb, paar druppels voor gehele auto rondom en blijft lang zitten, zonder uitlopen/druipers
Beste waar ik mee gewerkt heb, paar druppels voor gehele auto rondom en blijft lang zitten, zonder uitlopen/druipers
http://autodetailing.nl/ - Alles op het gebied van het wassen, poetsen & detailen van je auto.
Armor All.
Alleen wat moeilijker verkrijgbaar, word ook gebruikt in Overhauling.
Alleen wat moeilijker verkrijgbaar, word ook gebruikt in Overhauling.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Armor all kan je bij ATU krijgen.
alvast bedankt voor de reactie iedereen maar kunnen jullie ook even erbij zeggen in wat voor zaak je jullie spullen gehaald heb bv heutz in maastricht of andere. liefst omstreke maastricht dus of belgisch limburg aangezien ik belg ben 

-
Ik irriteer me er ook aan. Zal binnenkort wel ff bij de automaterialen zaak kijken....
Ben ook benieuwd naar Amor All.... (iemand?)
Ben ook benieuwd naar Amor All.... (iemand?)
heb mcguiars trime repair of shine of zoiets gekocht was het enige wat ik kon vinden hier in de buurt. koste net geen 11€ en is speciaal voor al het plastic aan de buiten kant op te knappen . morgen de auto een poetsen en dat spul uit proberen laat het resultaat weten en zien met wat fototjes