SixOClock hier, maar reageert ook op Chris(tiaan). Ik ben geboren in 91' te Houten, maar opgegroeid en nog steeds wonende in De Meern (UT).
November 2020 heb ik zonder twijfel de sleutels van mijn Opel Corsa EcoFlex ingeruild voor die van een donkergroene BMW 328i uit 98'.
Deze E46 sedan rijd op 4 bescheiden 19" AC Schnitzer velgen en heeft een subtiele verlaging gehad. Ondertussen is die ook voorzien van een 10" Android-Navi en een 1300Watt subwoofer.
Er waren een aantal dingen die opgeknapt/gerepareerd moeten worden, maar op die leeftijd mag dat ook wel. Voorbeelden zijn:
-Kabels van de buitentemperatuur sensor zijn beschadigd waardoor deze altijd een temperatuur van +50°C aangeeft en bij nattigheid spontaan naar -40°C schiet, hierdoor werkt m'n airco nou ook niet bepaald mee.
-De onderlip van de voorbumper was half gescheurd. Deze heb ik op geheel amateuristische wijze zelf geprobeerd te herstellen waardoor het alleen maar erger was en ik uiteindelijk de helft van de onderlip ben verloren. Ondertussen heb ik een nieuwe bumper laten spuiten en zelf weer gemonteerd.
Cosmetisch zijn er een aantal dingen die ik aan ga passen of al gedaan heb.
Aangepast:
- Angel Eyes LED halos met richting indicator geïnstalleerd
Aanpassen:
- Koplamp lenzen vervangen
- Kidney Grille
- Antenne vin
- Achteruitrijcamera
- Kofferbak automatiseren
- LED achterlichten
Als dit allemaal gerealiseerd is kunnen jullie een uitgebreide fotoreportage verwachten!
Ook wil ik graag het één en ander aanpassen in de boordcomputer. Ik heb al eens gestoeid met een OBD2 adapter en NCS expert waarbij ook echt wat dingen zijn gelukt. Ik begreep alleen de helft niet dus laat ik dat op geluk gooien. Dus mocht er iemand in mijn omgeving zijn met verstand van NCS expert of wellicht een Carly adapter+software te leen heeft stuur me maar een bericht.