F32 M-pakket 428i 2014 Rick

Show je BMW F32 / F33 / F36. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Rickbmwe92

F32 M-pakket 428i 2014 Rick

Bericht door Rickbmwe92 » 06 dec 2021, 14:54

Hallo allemaal :),

Na een 1.5 jaar een e92 te hebben gehad die ook te zien was op dit forum heb ik deze weg moeten doen voor een gezinsauto. Met pijn in m'n hart deed ik hem weg en kwam er een renault Megane estate GT-LINE.

Eerst was de bedoeling om de aankomende tijd geen nieuwe BMW te halen. Toch bleef ik voor de plezier rondkijken op marktplaats, natuurlijk niet het meest handigste als je geen nieuwe bmw erbij wou maarja :whistle:.

Toen kwam ik deze orgineel NL geleverde F32 tegen uit 2014 met 102k op de teller en met volledig M pakket. De kleur samenstelling van het exterieur kreeg ik al kippenvel van. Mooi donker grijs met zwarte accenten en mooie zwarte velgen in perfecte staat.

Ik scrollde langzaam erdoorheen en kreeg al langzaam kippenvel dat dit is wat ik al altijd wou. Toen kwam ik bij de foto's van het interieur, je moet er van houden maar toen ik die rode lederen stoelen en dashboard zag was ik verkocht!

Na een bezoekje aan de dealer en de auto grondig onderzocht te hebben zag ik maar 1 puntje. Zoals mijn vriendin zei " jij als mierenneuker zegt dat wel heel wat". Het enige puntje was een beschadiging in het rode leer door het instappen.

De garage was zeer vriendelijk en wou deze bij de prijs in weer laten verdwijnen met een mooie polijst beurt erbij! Ondanks dat ik geen auto meer wou kopen was dit toch een zo'n plaatje dat ik begon met onderhandelen. Ondanks de reparatie en het polijsten had ik nog €3980,- van de orginele prijs eraf kunnen krijgen. En toen buiten mijn eigen verwachting wordt ik a.s. zaterdag eigenaar van toch weer een bmw.

En natuurlijk bij dit verhaal hoort een kleine fotoreportage, dus bij deze een aantal foto's van de advertentie:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

mieske90
BimmerPortal Team

Re: F32 M-pakket 428i 2014 Rick

Bericht door mieske90 » 07 dec 2021, 19:09

Wat een dikke wagen :kwijl: :love:
Ik geloof meteen dat je was verkocht :ja:
Afbeelding
Volgende evenement:

Rickbmwe92

Bericht door Rickbmwe92 » 08 dec 2021, 12:45

Dankjewel! Enige wat ik wel nog een verbeterpuntje vind, is de maar aan een zijde gelegen eindstukken. Er zit nu al een performance uitlaat onder, maar denk dat ik die ooit nog eens ga vervangen door een 435i performance uitlaat.

Heb namelijk al op andere forums gelezen dat het mogelijk is. Alleen zit er wel een kleine kostenpost aan. Nieuwe einddemper met carbon sierstukken kost al rond de €1700,- en dan nog een andere diffusor. Kom je al gauw op €2000 zonder montagekosten.

Maar ga eerst genieten van de auto als ik hem zaterdag mag ophalen :love:
Laatst gewijzigd door Leen op 09 dec 2021, 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Quoten van bovenstaand bericht is onnodig en niet toegestaan.

mrbullmastiff

Bericht door mrbullmastiff » 20 dec 2021, 21:59

Mooie auto, veel plezier er mee.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 4 Serie (F32 / F33 / F36) Showroom”