Aankoop advies M135i
Aankoop advies M135i
Ben na 12 jaar bezit van mijn E46 320i uit 2003 eens aan het kijken voor wat anders.
Nu is mijn interesse gevallen op een M135i uit 2013 (zie advertentie)
Wat zijn belangrijke aandachtspunten om op te letten bij dit model en is de km.stand acceptabel ook en wellicht ken iemand misschien deze auto ?
https://www.autotrack.nl/a/bmw-1-serie- ... m_id=at001
Nu is mijn interesse gevallen op een M135i uit 2013 (zie advertentie)
Wat zijn belangrijke aandachtspunten om op te letten bij dit model en is de km.stand acceptabel ook en wellicht ken iemand misschien deze auto ?
https://www.autotrack.nl/a/bmw-1-serie- ... m_id=at001
Re: Aankoop advies M135i
Let vooral op het onderstel en de versnellingsbak. Deze autos worden niet gemaakt om rustig mee te rijden.
Top, had inmiddels ook het een en ander op internet gelezen, versnellingsbak olie en filter vervangen is zo en zo al een aanrader.
PCV klep las ik ook iets over, zag zo en zo op de foto dat de voorbanden aardig glad zijn aan de zijkant ook, wat ook vaak voorkomt.
Gaat morgen even bellen als ik terug ben in Nederland van vakantie en wellicht woensdag even een kijkje nemen aan de andere kant van Nederland.
PCV klep las ik ook iets over, zag zo en zo op de foto dat de voorbanden aardig glad zijn aan de zijkant ook, wat ook vaak voorkomt.
Gaat morgen even bellen als ik terug ben in Nederland van vakantie en wellicht woensdag even een kijkje nemen aan de andere kant van Nederland.
n54 of n55 erin?
n54 in acht nemen dat injectoren moeilijk te verkrijgen zijn (indien nog van toepassing).
n54 wastegate rattle?
evt eens uitlezen (tijdens proefrit)
n54 in acht nemen dat injectoren moeilijk te verkrijgen zijn (indien nog van toepassing).
n54 wastegate rattle?
evt eens uitlezen (tijdens proefrit)
HANDIG in onderhoud, kleine reparaties, coderingen en evt diagnose.
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht
N55B30 motor zit erin kreeg ik door van de BMW.
Helaas niks geworden met inruil, laatste bekende onderhoud was ook rond de 60.000 km bij de dealer, daarna een ?
Dus we gaan weer verder op zoek naar wat moois.
Dus we gaan weer verder op zoek naar wat moois.
Mooie wagen absoluut, maar wil wel een nieuw model en zilver of grijs van kleur.
Mag je je huidige auto ook op het forum te koop aanbieden ?
Dat mag zeker. Dat kun je hier doen.
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line