DJLeonardo schreef:Ik begrijp 1 ding alleen even niet: Waarom heb je geen cruisecontrol? Het zit standaard op de 330i/d zo ver ik weet!
Heb je een Multifunctie stuur?
Tsja... zat er gewoon niet op. Ik heb zo'n vierkant ouwelullenstuur zonder functies. Het schijnt dat uitgerekend mijn auto in een reeks valt die enkele voorbereidingen mist. Iets met kabelboom en computer. Maar dat is voor mij altijd een mistig verhaal. Dealers zijn doorgaans niet bijster coöperatief om mee te denkenk met een tweedehandsrjider die voor weinig geld de boel een beetje wil opleuken.
Auto-airco zou ik doen voor 25 euro (stond op forum, met dode pixels hier en daaR). Dan is het nog leuk te doen. Is echter al verkocht.
Cruisecontrol ga ik maar eens achteraan. Met 45k per jaar is dat de moeite waard. Een aftermarketsetje kan bij de dealer voor <150 euro las ik ergens. Maar eerst checken of het werkt op mijn kale joep.
En verder de aux: voor enkele tientjes ga ik wel overstag. Liefst vóór dezomervakantie, zodat ik een i0-podje of variant kan scoren en richting de camping in Italië wat anders hoor dan de West Deutsche Rundfunk en eindeloos Italiaans geratel.
En waarom ik het niet eerder deed? Tsja... ik kende dit forum niet en zie hier erg veel praktische info. Heb overigens al wel mijn voorstoelen vervangen voor twe sportstoelen in dezelfde bekleding als de rest van de auto. Grote vooruitgang!