Crash data module resetten?
Crash data module resetten?
Hi there. Na een aanrijding met mijn e61 uit 2004 waarbij de airbags zijn geactiveerd, blijft het systeem na reparatie melden dat er een probleem zou zijn met de veiligheidsgordels en de airbags. Ik heb begrepen dat de crash data module gereset moet worden. Kan iemand mij vertellen waar die zit en hoe je die reset? Hoor het graag. Groet, Frank.
Re: Crash data module resetten?
Ben je zeker dat alles vervangen is zoals gordelspanners etc ?
525d E61 2007 pre-LCI
Uiteraard. Alles werkt weer prima, maar ik moet de crash data laten verwijderen uit de airbag module. Maar waar zit die? Want hij moet eruit om te kunnen laten resetten.
Middenconsole/armleuningen dacht ik...
HANDIG in onderhoud, kleine reparaties, coderingen en evt diagnose.
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht
Nee hè! Waarom monteren ze dat ding niet gewoon achterin onder een luikje/klepje, of achter het dashboardkastje. Dit wordt een leuk klusje om de hele middenconsole eruit te sleutelen. Maar er zit niks anders op vrees ik. Dank voor de reactie.
BMW gaat er vanuit dat je niet elke dag je auto in de prak rijdt daarom zit die op een plek waar je niet zomaar bij kan.
Je kan gewoon een gebruikte module kopen en die programmeren.
Je kan gewoon een gebruikte module kopen en die programmeren.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||