Hi allemaal,
Trotse nieuwe eigenaar van een afgetrapte (niet echt, beetje maar) 316ti uit 2004.
Er zitten wat plekjes en dingetjes aan, maar ik denk dat het met relatief weinig werk weer perfect kan zijn.
Ik hoop dat ik kan rekenen op jullie hulp, en ik zal zelf mijn best doen om goed advies te leveren
- Sly (Daniël)
Sly, Btw E46 316ti
Sly, Btw E46 316ti
Laatst gewijzigd door Leen op 08 jun 2023, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: topic titel aangepast aan forum format.
Reden: topic titel aangepast aan forum format.
Re: Sly, Btw E46 316ti
Welkom!
Zoals je al wel gemerkt hebt, ligt de E46 Compact niet echt goed bij de 'kenners'. Veelal 'zwaan-kleef-aan'-geneuzel, maar troost je... dat lag de E36 Compact jarenlang ook niet. Men moest eens weten wat voor 'scheurijzertje' het is en met de juiste opties en kleine aanpassingen zijn ze lekker apart. Wij hebben naast een E90 325i ook een E46 Compact, een 318ti die door een medewerker van BMW AG is samengesteld en twee jaar heeft rondgereden in de omgeving van München. Tot 2018 rondgereden in het Zwarte Woud en in 2018 zelf geïmporteerd. Hele geschiedenis van eigenaars, adressen en onderhoud is bekend. Heel veel onderhoud aan gedaan en rijdt nu fantastisch! Bilstein B12 Sportline en de Style 162 breedset van mijn E90 onder de E46 Compact gezet. Past perfect!
Zoals je al wel gemerkt hebt, ligt de E46 Compact niet echt goed bij de 'kenners'. Veelal 'zwaan-kleef-aan'-geneuzel, maar troost je... dat lag de E36 Compact jarenlang ook niet. Men moest eens weten wat voor 'scheurijzertje' het is en met de juiste opties en kleine aanpassingen zijn ze lekker apart. Wij hebben naast een E90 325i ook een E46 Compact, een 318ti die door een medewerker van BMW AG is samengesteld en twee jaar heeft rondgereden in de omgeving van München. Tot 2018 rondgereden in het Zwarte Woud en in 2018 zelf geïmporteerd. Hele geschiedenis van eigenaars, adressen en onderhoud is bekend. Heel veel onderhoud aan gedaan en rijdt nu fantastisch! Bilstein B12 Sportline en de Style 162 breedset van mijn E90 onder de E46 Compact gezet. Past perfect!
Re: Sly, Btw E46 316ti
Dankjewel Edward,Edward schreef: ↑11 jun 2023, 10:18 Welkom!
Oh, ik had geen idee dat de E46 Compact niet zo goed ligt, maar het verklaart wel de stilte
Ik had hiervoor een E36 Compact, maar deze heb ik helaas gecrasht op de gladste dag van '22..
Maar ik ben heel blij met de E46, hij is net iets comfortabeler en dankzij de vorige eigenaar ziet hij er heel sportief uit, Eibach pro verlagingset eronder, mooi uitlaatsysteem voor een sportiever geluid, perfect voor mij.
Jouw E46 ziet er ook goed uit! En samengesteld door een medewerker van BMW AG, awesome. Ik hoop dat hij nog lang meegaat!