Joël's BMW 335d F31

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
freakstar50

Joël's BMW 335d F31

Bericht door freakstar50 » 05 jun 2023, 22:36

Hallo allen!

Hierbij mijn voorstel ronde, recent een bmw 335d aangeschaft in ruil van een Volvo xc70. Ja ik weet een totale switch van auto soort, had al enige tijd het idee dat ik een sportievere auto wou gaan rijden en was in eerste instantie aan het kijken naar een Audi A6. Hier niet voor gekozen omdat dit nog te losjes vond, langzaam op een bmw uitgekomen en het is een bmw 335d geworden uit 2015 gelukkig wel een LCI!

Tevens zie ik in carly een aantal fout codes die me zorgen dat zijn "804024" Desctription"Encoding: control unit is not encoding" dit gaat over de FEM, een gozer op Facebook zei dat mogelijk de FEM corrupt is. tevens is het ook niet mogelijk om met carly iets te programmeren in de FEM zie foto. Raar want alles werkt naar behoren kan alleen de "Computer" niet bereiken. Dus uit laten lezen door de dealer dan eens contact opnemen met de handelaar en kijken of we er uit kunnen komen zonder geneuzel

Afbeelding

Edit, zitten helaas paar krassen op de achterbank, iemand tips om dit eruit te krijgen of wordt dit gelijk lokaal verven met colour lock setje?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
BMW 335D F31 LCI :///m:

Leen
BimmerPortal Team

Re: Joël's BMW 335d F31

Bericht door Leen » 08 jun 2023, 16:34

Welkom hier bij het forum!
Lexus RX450h President Line

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”