even voorstellen

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
pietje0162

even voorstellen

Bericht door pietje0162 » 02 jan 2025, 16:27

Goedemiddag allen,

Ik ben Pieter, 41 jaar oud en kom uit het mooie noord brabant. Ik heb de afgelopen 19 jaar E36 gereden en was ook altijd een actief lid op onder andere bimmerforums, bimmerforums.uk en e36club.be. Inmiddels ben ik papa van 2 heerlijke dochters en aangezien mijn e36 project gewoonweg teveel tijd zou kosten (en ik het rijden in andere merken beu was) heb ik recent mijn E36 verkocht en een E46 touring terug gekocht.

Uiteraard moest dit wel weer een project auto worden :) en dat is zeer zeker gelukt :gek: . Ik heb mijzelf namelijk een touring uit 1999 aangeschaft voor een veel te lage prijs :roll: .

Kort door de bocht uitgelegd. De auto is in 2004 naar nederland gekomen vanuit Duitsland, en heeft inmiddels meer eigenaren gehad dan ik schoenen :gek: . Ergens in 2014/15 is de auto in bezit gekomen van een liefhebber en is de auto voorzien van leren bekleding en hoogglans zwarte trim. Daarna is de auto in 2021 verkocht aan de eigenaar waarvan ik hem heb gekocht. Deze zei letterlijk de auto was voor ons een bouwbus om alle bouw puin mee naar het stort te brengen en om materiaal te halen. Zodoende heb ik al 2 nieuwe deurpanelen, 2 B stijlen en diverse interieur delen vervangen de afgelopen dagen. Kwa onderhoud is wel redelijk wat gedaan. Nieuwe remmen rondom, onderhoudsbeurtjes op tijd gegeven en nieuwe schokbrekers rondom. Helaas hebben ze er dan wel weer voor gekozen de thermostaat te verwijderen ipv te vervangen :gek: .

Kwa buitenkant is het de standaard roestige wielkasten en heel maar dan ook heel veel krassen en deuken. Met name in het dak. Kortom er is werk genoeg. Vandaag zijn de kachelweerstand/bougies/coils/olie en alle filters vervangen, en er staan nog heel wat dingen in bestelling. waaronder een thermostaat, kachelkraan, vloermattenset, en een hoop klein interieur grut.

Waarom een kachelkraan zul je denken? simpel de climate control wordt enkel op de snelweg met lange ritten warm. Motor blijft op binnenwegen keurig op temperatuur, op de snelweg zakt de temperatuur aanzienlijk maar toch wordt de kachel enkel op de snelweg warm :gek: . afijn genoeg onzin. Ik zal zodadelijk even wat plaatjes hierbij plakken, en hoop op een mooie tijd hier :gekdoen:

Terug naar “Stel jezelf voor”