Wie rijdt hier een E46 M3 en laat 'm maar es zien!
Wie rijdt hier een E46 M3 en laat 'm maar es zien!
Het lijkt me leuk om onder één topic alle M3-rijders op dit forum bijeen te brengen. Post daarom hieronder een bericht met een foto van jouw M3! Voorbeeldje:
M3-Bart
M3 SMGII Coupe van 2002
M3-Bart
M3 SMGII Coupe van 2002
-
Re: Wie rijdt hier M3 en laat 'm maar es zien!
nog niet maar kan eigenlijk niet wachten ,heb nog een klein probleempje met afstelling dimlicht
Arjan
Arjan
Zo .. Die heeft best wat schade ..
arjanvanessen schreef:nog niet maar kan eigenlijk niet wachten ,heb nog een klein probleempje met afstelling dimlicht
En toch heb ik het niet zo op een 'rechtgetrokken' M3. Er hoeft maar iets niet helemaal goed gerepareerd te zijn en je bent de Sjaak. x|
Niet als die niet krom is, paar nieuwe paneeltjes er aan en je bent klaar. Niet alle schadeauto's zijn krom hoor
-
het plaatwerk / spuitwerk gaat echt niet dor 1 of andere sjonnie in de schuuur gedaan worden , auto moet er tip top bij komen te staan , auto is verder recht en heeft niets op de wielen / motor gehad , heb ze ook wel gezien dat de motor vast in het schutbord stond , auto is het gewoon waard om netjes klaar gemaakt te worden , tis ook geen handels object , dus ga niet bezuinigen op het klaarmaken , al is het natuurlijk wel de kunst om hem echt top te krijgen voor zo min mogelijk , als ie klaar is mag ie niets onder doen voor een topstaat verkerende M3 , stel ik rij straks voor 25 k een nette m3 van 2004 wie lacht er dan ??
Arjan
Arjan
Ik ben misschien iets te kort door de bocht gegaan door te zeggen dat hij krom zou zijn. Wat ik bedoel is: ik zou me niet veilig voelen in een wagen met zo veel vermogen, terwijl je weet dat hij een optater heeft gehad.
Ik hoop zeker dat je voor 25k ( :~ ) heel veel plezier hebt Arjan!
Ik hoop zeker dat je voor 25k ( :~ ) heel veel plezier hebt Arjan!
-
rij al 11jaar veilig in een e36 m3 die een veel grotere optater heeft gehad , dus dat komt wel goed
Arjan
Arjan
Dat blijft toch eigenlijk wel echt een dikke bak he, zo'n m3? Ongelooflijk... :~ Mooie aankoop Arjan, zeker als je hem voor 'weinig' geld kunt gaan rijden!
Die velgen alleen al :~
- marcovandaar
ik zie het al,. binnen nu en 5 jaat word dit e46 m3 forum!
Dat blijft ook nog altijd mijn droomwagen
Dat blijft ook nog altijd mijn droomwagen
EX BMW: 325 clubsport - CarbonSchwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz