alarmproblemen
alarmproblemen
ik heb sinds een half jaar eeb e46. en volgens mij heb ik denk ik een probleem met mijn alarm. ik heb hem namelijk nooit horen afgaan. en wanner ik mijn deuren vergrendel met de knop dan zie ik ook mijn lampen niet knipperen? iemand enig idee?? thnx...
Re: alarmproblemen
cdv knop?
Je kan ook in je auto blijven zitten met de ramen open en dan de auto afsluiten. En dan hard zwaaien naar de sensor. 

-
-
bmw 318ti alarm
hallo,
Even een vraag,
op dit forum vond ik een aantal tip om je alarm te testen.
Deze tips hebben er helaas niet voor gezordg dat deze getest kon worden.
Voor de interieurverlichting zit een "roostertje"die naar mijn idee voor het alarm is.
(sensor)
Als ik twee keer op vergrendelen ( afstandsbediening ) hoor ik verder na de vergrendeling niks.
in de auto zitten met de ramen open en de auto vergrendeld , ( al zwaaiend voor de sensor, en of het openen van de auto met sleutel ipv AB heeft ook geen resultaat.
Kan iemand mij helpen???
groeten Paul
Even een vraag,
op dit forum vond ik een aantal tip om je alarm te testen.
Deze tips hebben er helaas niet voor gezordg dat deze getest kon worden.
Voor de interieurverlichting zit een "roostertje"die naar mijn idee voor het alarm is.
(sensor)
Als ik twee keer op vergrendelen ( afstandsbediening ) hoor ik verder na de vergrendeling niks.
in de auto zitten met de ramen open en de auto vergrendeld , ( al zwaaiend voor de sensor, en of het openen van de auto met sleutel ipv AB heeft ook geen resultaat.
Kan iemand mij helpen???
groeten Paul
Onderwerp samengevoegd met dit onderwerp
Moderatoropmerking Farl
blijft leuk zo'n beamer
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
2x op de vergrendelknop drukken schakeld het alarm (deels) uit.
Je moet gewoon 1x drukken, en dan bijvoorbeeld de auto dmv de sleutel in het slot te openen.
Je moet gewoon 1x drukken, en dan bijvoorbeeld de auto dmv de sleutel in het slot te openen.
Twee keer drukken bij het afsluiten zorgt ervoor dat de hellingssensor en de interieursensor worden uitgeschakeld. (het lampje onder je binnenspiegel blijft dan even 1 Ã 2 seconden lang branden als bevestiging)
Stel hij wordt op een takelwagen geladen of je hebt nog een hond in de auto zitten (met een raampje op de kier).
Stel hij wordt op een takelwagen geladen of je hebt nog een hond in de auto zitten (met een raampje op de kier).
ik hoor ook mensen steeds zeggen lampje onder je binnenspiegel.. deze heb ik helemaal niet??
Volgens mij zit er ook niks voor de interieurverlichting van het alarm. Het ding aan het midden van het plafond dat zo'n beetje op een airco-unit van een koelwagen lijkt, bevat de bewegingssensor.Voor de interieurverlichting zit een "roostertje"die naar mijn idee voor het alarm is.
kanhet zijn dat ik wel de alarm klasse 3 certificaten heb??
als je geen clownsneus aan je spiegel hebt, heb je geen OEM alarm en kun je dus ook geen certificaten daarvoor hebben.suha schreef:ik hoor ook mensen steeds zeggen lampje onder je binnenspiegel.. deze heb ik helemaal niet??
Zit er niet een aftermarket alarm in wat je met je eigen sleutel kunt bedienen (als dat überhaupt al mogelijk is....)?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
hmm ik ga dat dan ff uitzoeken vandaag pak ook ff de certificaat erbij, dat clownsneus heb ik zowiezo niet.. en waar de bewegingssensoren zitten weet ik ook niet
Als je die clownsneus niet onder je spiegel hebt hangen dan zit er geen OEM alarm in.330dM schreef:Kan het zijn dat er helemaal geen alarm inzit?

Ik heb ook een probleem met mijn af-fabriek alarm. Als ik het via de sleutel activeer, gaat het lampje onder mijn spiegel knipperen zoals het hoort, maak ik daarna de auto open met de sleutel zonder knopje te gebruiken gaan de knipperlichten knipperen en hoor ik de sierene piepen, alleen het is niet echt hard, je hoort het slechts een paar meter verder
. Iemand een idee wat dit kan zijn?

E36 325i Sedan, E36 ///M3 3.0 Sedan, E39 530i Sedan