Voor de belangstellenden hier mijn showroom pagina van mijn 330d touring met de nodige optie's. Zeker geen "FO" maar ik ben er heel tevreden mee.
Mijn vorige Bimmer was een 320i (125 Kw versie) Pfl, is ook goed bevallen, geen problemen mee gehad. Hier op z'n winterbandjes, zomerbanden waren 16" Seven velgen. verder weinig optie's en ook niets aan 'gemod' in de 1,5 jaar dat ik er mee gereden heb.
- Spoiler: Laat zien
Zo heb ik em gekocht met styling 68M velgen, geen breedset maar 4 "voorwielen":

En dit is em in de huidige staat"

De volgende mod's gedaan:
* Winterbanden set (ook met styling 68M velgen maar wel breedset)
* Sivervisions
* Umnitza AE's
* Swirl flaps verwijderd tijdens grote beurt
* Zomerbanden set: Styling 162 (8 en 8,5 J breedset) met Michelin Pilotsport banden(225 en 255 breed). Staat vind ik lekker breed en loopt (wel als je hard over een drempel knalt) niet aan.
* Ipod interface: Intravee in de koffer en kabel naar midden console getrokken en bakje voor Ipod aangepast. (onder het bakje knop gemaakt voor het koppelen van een Bleutooth telefoon).
Ik zit er wel aan te denken om em achter iets hoger te zetten (m.b.v. een iets dikkere veerrubber (optie voor de 330XD, partnum.: 3353109454)) zodat hij ook zwaar beladen niet aanloopt en de wielkuipen achter ongeveer gelijk gevuld zijn als voor, nu ligt ie achter 2,5 cm lager. Normaal voor een e46 maar vind het toch niet mooi.