nu ben ik echt een persoon met 2 linkerhanden als het op autos aan komt (kan nog net de oliepeilstok vinden) en ben dus afhankelijk van garages voor reparaties.
ook wil ik niet stil komen te staan met de bimmer waardoor ik soms te vaak naar de dealer ga voor onderhoud, (kost me klauwen vol geld wat ik niet heb ;( )
nu de lekkage bekend is zit ik te twijfelen, 2 nieuwe schokbrekers van bmw kost al snel een 250 a 300 EX BTW en dan nog montage.
van Eibach heb je een complete set schokbrekers en veren voor +/- 650,- (ik heb een sport onderstel op mijn 323)
dus prijs technisch gezien is het verstandig om die te nemen, heb ik gelijk een fatsoenlijke set waar ik de komende jaren mee vooruit kan.
maar dan heb ik een ander probleem, het moet geïnstaleerd worden......

zelf kan ik dat niet, en ik ben voor mijn werk ook afhankelijk van de BMW, dus problemen kan ik niet gebruiken, ik moet er zeker van zijn dat het goed gebeurd.
ik woon in de streek Utrecht - Ede
aangezien jullie allemaal veel meer kennis hebben dan mij wil ik jullie vragen wat jullie mij kunnen adviseren wat ik kan doen.
toch gewoon de dealer vragen of ze de eibach set willen plaatsten of ......... ?