als eerst:
De km teller, ik kan de dagteller niet op 0 zetten en de tijd niet instellen omdat beide knopjes gewoon niets doen.
Ben er vandaag even mee naar de bmw dealer geweest en deze vertelde mij dat er misschien met de teller is gerommeld en ze het daarom niet meer doen.
Ik kan dus drukken en draaien wat ik wil, maar er gebeurd niks. Tevens heb ik het gevoel dat de knopjes vast zitten omdat ze geen kant uit gaan.
Ten tweede,
De handrem werkt niet goed, ik heb hem afgesteld met de DIY van dit forum, maar nog gebeurd er niks. Ik heb wel druk enzo en hoor/voel dat de trommels tegen de drum aankomen.
Ik wilde vandaag de schijven erafhalen en de trommels schoonmaken, maar als ik bij die grote kartelige moer aankom dan heb ik daar niks voor om het los te maken, volgens mij past er een goede dopmaat 30 op, maar ik kan de schijf niet stilhouden. En tevens ben ik bang deze verrot te draaien.
Ook zie ik topics over trekhaken enzo, daaruit maak ik op dat ik het beste een orginele kabelset kan kopen van ongeveer 180 euro, of zijn ze er ook goedkoper? En waar vind ik die ? en waar kan ik een gebruikte trekhaak vinden voor een redelijk bedrag ? Op marktplaats vind ik namelijk niet zo veel.
Hiervoor heb ik ook al op onderdelenzoeker een mail verstuurd naar wat demontage bedrijven, en heb er zelf al een paar gebeld maar niemand heeft wat.
Als laatste vroeg ik mij af of er iemand ervaring heeft met het inbouwen van een cruise control, wat is het handigst en makkelijkst?
En zijn er op dit forum mensen die bij bovenstaande dingen misschien tegen een vergoeding willen helpen ??
Een boel vragen, alvast bedankt