ik heb er ook een hardtop bijgekocht zodat hij er 's winters zo bij komt te staan.
en nu ook winterbanden voor om de 6 wielen.
retestrak al zeg ik het zelf.
mijn eerste mod is die oude cassetteradio eruit en mijn pioneer x1bt in laten bouwen.
wel in een nieuwe originele bmw houder zodat hij netjes in het midden zit.
mod 7 Mijn eigen forumplaat. Eerst met magneetjes lopen klooien via de DIY hier op het forum maar uiteindelijk iets gekocht met elastieken wat perfekt werkt.
even gemonteerd met ductape maar viel een beetje tegen, te laag en de lijn met de achterbumper is niet meer in verhouding.
heb hier al een topic aan gewijd en zijn inmiddels doorverkocht.
de achterbumper hier nog kaal.
en de voorbumper ook.
en nu
Met dank aan forummember largeproject voor de nette prijs voor de mistlampen.
Mod 10.1 Bij het bezoek aan de spuiter ook gelijk luxe kentekenplaten laten monteren.
Vandaag eindelijk de Supersprint uitlaat laten monteren.
Jelmer van JM Tuning uit Dirkshorn heeft dit voor me gedaan.
voor;
tussenstuk op maat gemaakt omdat ik een enkele pijp van voor had naar dubbele ingang einddemper.
Fabian nogmaals bedankt voor de Tip.
Tja en dan ben je zo lekker druk bezig knalt ineens je koelwaterreservoir uit elkaar!
Gelukkig geen warmloper en vlakbij de ANWB gecrashed dus was het dezelfde dag gerepareerd maar daarna bij hogere snelheden bleef mijn temperatuur niet stabiel dus ik de volgende dag naar de garage.
Koelwaterpomp vervangen zei die, tijdens het monteren bleek mijn radiator opgeblazen te zijn en net niet te lekken ook is voor de zekerheid mijn thermostaat maar vervangen. Koelwaterpomp was overigens nog wel goed achteraf.
Nu moet ik hopen dat het probleem echt weg is, durf amper nog te rijden zo bang dat ik ben dat de koppakking het toch blijkt te zijn. (de monteur heeft niets gevonden dat er op wijst maar toch.) rij inmiddels alweer bijna een jaar zo rond, knock knock ff afkloppen
En de kenteken verlichting. links led rechts standaard.
Ik heb ook interieurlampjes gekocht maar die passen niet door de gaatjes, antwoord verkoper was om de gaten op te boren.
Die heb ik uiteindelijk geruild voor lampjes voor bij de voeten.
en silvervision voor mijn achterlichten.
voor
na
en nog steeds oranje.
En we gaan vrolijk verder met MOD 14, ik heb carbonfolie besteld om mijn interieurlijsten aan te pakken.
(inmiddels weer vervangen door alcantara met M-stiksels.)
Eindelijk binnen, is 3 weken onderweg geweest ofzo vanaf germanie
Het monteren laat nog even op zich wachten want ik heb denk ik een brug nodig om het knap te doen.
en dit schoepenrad is voor de sier denk ik en zal waarschijnlijk alleen vermogen kosten.
Mod 18, splitters voor voorbumper, de mod is re-modded dankzij een haas nu echt carbon! (Is er ook alweer af en nu een complete voorspoiler gemonteerd.
Tijdens 1 van mijn rondes op Mp in contact gekomen met CM Customs
Wilde al een tijdje een sportstuur met M-stiksels.
Deze man heeft een stuurtje voor mij bekleed met alcantara, M-stiksels en op mijn verzoek nog een blauwe 12 uurs markering.
Daarnaast heb ik ook mijn armsteun en kapje rondom de pook laten bekleden.
Foto's op zijn kant, komt door t telefoontje denk ik
mooie auto joh,
ben ook bezig om zon facelift voorkant erop te zetten, ziet er echt tof uit.
waarom ga je niet lekker voor een 16:9 OEM navi scherm van BMW.
Vele malen mooier en nooit meer gezeik met flatcable's die kapot gaan enz enz.
Dominic-Breda schreef:mooie auto joh,
ben ook bezig om zon facelift voorkant erop te zetten, ziet er echt tof uit.
waarom ga je niet lekker voor een 16:9 OEM navi scherm van BMW.
Vele malen mooier en nooit meer gezeik met flatcable's die kapot gaan enz enz.
ik had die pioneer al in mijn vorige auto en alles zit er op en aan dus ook navi.
de bumpers wil ik overigens ook vervangen maar moet even sparen. ;(
ik heb al wat afgezocht en denk dat het een rieger voorbumper en skirts moeten worden en een seidl achterbumper omdat ik de uitlaat in het midden wil hebben daarna.
Vandaag was het dan zo ver eindelijk mijn nieuwe velgen halen bij wheelpoint.nl in Uden.
om half 2 gaan rijden vanaf het werk en gelijk vast in de file heb ipv 1,5 er 3 uur over gedaan
het monteren ging gelukkig vrij snel, ff foto's met de mobiel gemaakt.
de velg
naast de oude
en dan gemonteerd
Helaas op de terugweg sloeg het noodlot toe en begaf mijn benzinepomp het, heeft me ook weer 3,5 uur extra gekost.
leverde wel een mooi plaatje op, nu maar hopen dat de kosten voor de reparatie meevallen.
al met al een lange dag maar wat zijn ze mooi!
banden zijn vredestein ultrac sessanta's geworden 225/35/19 het is toch je contact met de weg he
Laatst gewijzigd door Ocram op 02 feb 2011, 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Net wagentje! Zo`n snelheidsfoto zou ik ook wel eens willen hebben, kost wat geld maar levert wel een mooi plaatje op . Zijn die trouwens gewoon op te vragen als je geflitst wordt?