Even voorstellen
Even voorstellen
Na een tijd rondgelezen te hebben vond ik het wel zo netjes om mezelf even voor te stellen.
Na het behalen van het fel begeerde papiertje heeft de liefde voor ons merk altijd al bestaan alleen is het er nooit van gekomen er een aan te schaffen.
Tot een aantal weken geleden toen kwam er een 316ti compact in beeld, na nog een aantal weken wikken en wegen hebben we die aangeschaft.
Ik moet zeggen dat het even wennen is tov de japanner die ik jaren lang gereden hebt.
MVG
Patrick
Na het behalen van het fel begeerde papiertje heeft de liefde voor ons merk altijd al bestaan alleen is het er nooit van gekomen er een aan te schaffen.
Tot een aantal weken geleden toen kwam er een 316ti compact in beeld, na nog een aantal weken wikken en wegen hebben we die aangeschaft.
Ik moet zeggen dat het even wennen is tov de japanner die ik jaren lang gereden hebt.
MVG
Patrick
Re: Even voorstellen
Welkom Patrick, er komen de laatste tijd meer Compactrijders bij
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Welkom Patrick!
Wel aangenaam wennen toch?
Wel aangenaam wennen toch?
Welkom op het E46 forum, Patrick!
Ook namens mij welkom hier, opvallend inderdaad al die compacts, je ziet ze ook steeds meer te koop staan op Cartracks en MP en er zitten ook hele mooie exemplaren tussen
Mannen bedankt voor het warme welkom
Welkom Patrick! Hopelijk heb je net zoveel plezier op het forum als ik
Hallo heb geprobeerd het trots op het forum te krijgen is vooralsnog niet gelukt maar doen m'n best
Welkom van een andere Compact-rijder