stuur trilt
stuur trilt
Wat kan dit zijn.
Als ik op de weg rij trilt af en toe mijn stuur maar soms is het ook totaal weg, bij remmen wordt het erger, maar ook daar is het af en toe weg.
soms trilt hij ligt en soms extreem.
Wat kan dit zijn.
Heb zelf het idee dat het van het rechter voorwiel afkomt
Heb al met verschillende velgen gereden en al meerder keren laten balanceren maar dit is het probleem niet.
Wie weet wat het zou kunnen zijn voordat ik hem naar BMW breng en waarschijnlijk een flinke rekening krijg.
Als ik op de weg rij trilt af en toe mijn stuur maar soms is het ook totaal weg, bij remmen wordt het erger, maar ook daar is het af en toe weg.
soms trilt hij ligt en soms extreem.
Wat kan dit zijn.
Heb zelf het idee dat het van het rechter voorwiel afkomt
Heb al met verschillende velgen gereden en al meerder keren laten balanceren maar dit is het probleem niet.
Wie weet wat het zou kunnen zijn voordat ik hem naar BMW breng en waarschijnlijk een flinke rekening krijg.
- DJLeonardo
Re: stuur trilt
Ik heb precies hetzelfde. dacht ook eerst dat het remschijven waren maar die worden niet ineens weer recht. Ik heb het n.l. soms ook niet bij het remmen (met name als ik net wegrij) Het kan dus maar 1 ding zijn: ophanging van de draagarmen. Ik heb al een nieuwe set liggen thuis met rubbers ar al aan. Zal het wel laten weten of het geholpen heeft.
Laatst gewijzigd door DJLeonardo op 29 aug 2009, 01:01, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Denk eerder zelf aan een remklauw die niet geheel lekker vrij komt
Mvg Rene
Mvg Rene
Bmw Maakt Rijden Racen
Denk zelf ook iets van een draagarm,
Als het de remkauw zou zijn moe het denk ik constant zijn, als ik bijv rij is er niks aan de hand en uit het niks gaat hij dan trillen zonder dat ik geremd heb als ik geremd zou hebben en daarna zou het geveuren zou het denk ik de rem kunnen zijn.
Probleem is dat er zoveel dingen in de ohanging zitten dat ik zelf niet zou weten wat het is.
Voor mij zijn zo en zo de remschijf en de banden uitgesloten.
Het vreemde is alleen hij is 1,5 maand geleden bij BMW geweest voor een apk en grote beurt en toen is er niks aan het licht gekomen alleen een klein stangetje van de draagrm naar de schokbreker en die is toen vervangen.
Als het de remkauw zou zijn moe het denk ik constant zijn, als ik bijv rij is er niks aan de hand en uit het niks gaat hij dan trillen zonder dat ik geremd heb als ik geremd zou hebben en daarna zou het geveuren zou het denk ik de rem kunnen zijn.
Probleem is dat er zoveel dingen in de ohanging zitten dat ik zelf niet zou weten wat het is.
Voor mij zijn zo en zo de remschijf en de banden uitgesloten.
Het vreemde is alleen hij is 1,5 maand geleden bij BMW geweest voor een apk en grote beurt en toen is er niks aan het licht gekomen alleen een klein stangetje van de draagrm naar de schokbreker en die is toen vervangen.
- DJLeonardo
Zoiets zie je ook niet echt. Vooral een fusee zie je vaak pas als je 'm demonteert.
Gewoon in een keer de hele draagarm met draagarmrubber (silentblock of querlenkerlager) eraan vast bestellen bij
Autoteileman op ebay. Dan zit het rubber d'r al aan wat weer werk scheelt en je moet 't vroeg of laat toch allemaal wel een keer doen.
Gewoon in een keer de hele draagarm met draagarmrubber (silentblock of querlenkerlager) eraan vast bestellen bij
Autoteileman op ebay. Dan zit het rubber d'r al aan wat weer werk scheelt en je moet 't vroeg of laat toch allemaal wel een keer doen.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
ga denk ik maar een afspraak maken bij bmw zal iderdaad wel een draagarm probleem zijn.
is dat normaal bij een bmw van 2003 met 90.000km ?
is dat normaal bij een bmw van 2003 met 90.000km ?
Hier zijn al verschillende onderwerpen over geweest: HIER en HIER. Zie de zoekfunctie vindt je er zelfs nog meer. Deze gaat op slot.
Moderatoropmerking farl