BMW 320i cabrio

Show je BMW E36. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Gérald320icabrio

BMW 320i cabrio

Bericht door Gérald320icabrio » 28 aug 2009, 22:34

Ik zal ook maar eens een showroom topic aanmaken...
Ben nog druk bezig met allerlei kleine dingetjes aan de auto, hij heeft zijn minpuntjes maar geen grote problemen

BMW 320i cabriolet met hardtop
Bj 1994
Bostongrun metallic
(Bijna) helemaal M3 uitgevoerd
Motorisch 100%

Mijn auto heeft de volgende opties:

- Angel eyes met xenon 8000k
- Alarm klasse 3 (type irriterend en gevoelig)
- M3 side skirts
- M3 diffusor achter
- M3 stootlijsten
- Booskijkers (moeten eraf maar zijn gelijmd) :(
- Spagetti spruitstuk
- Sebring uitlaat
- Setje sportspiegels (type tsjaa wat moet ik ermee aan)
- 19 inch velgen 225/35/19 (zomer)
- 18 inch M3 evo voor de winter 225/40/18 (staan te koop)
- Parkeer sensoren achter (leuk maar zeer irritant
- Hardtop in kleur
- Nieuw type grill
- Eibach onderstel
- M3 pook en handremhoes
- M3 immitatie pook (opzoek naar een originele verlichte M3 pook)
- Sony CD/DVD
- DVD scherm i.p.v klokje
- zwart leder interieur

Afgelopen week mijn M3 bumper (e36) opgehaald, gister na het werk naar de spuiter willen brengen is dat bedrijf gesloten...
:( dus dat was weer de teleurstelling van de week.

Verdere plannen:

- Ac Schnitzer velgen
- M3 voorbumper (gaat Z.S.M. naar de spuiter
- Setje originele M3 spiegels
- Playstation 2 of 3 inbouwen
- Verlichte M3 pookknop
- Leder interieur opknappen
- Carbon sticker op de hardtop (suggesties welkom)
- Nieuwe voorschermen die breder zijn als origineel, wegens roestplekken door te grote velgen en KLOTE drempels
- Handrem kabeltje nog vervangen (werkt niet naar behoren)
- nieuw ruitensproeier tankje (nog niet vervangen i.v.m. luiheid)

FOTO'S:

http://geraldsbmws.mijnalbums.nl/

Foto's van het interieur en bumper volgen snel!!!
Heb ook nog het een en ander te koop (bumper velgen en andere originele onderdelen),
zal daarvoor een ander topic aanmaken voor geinteresseerden.
PAIN is TEMPORARY. QUITTING LASTS FOREVER.

Gérald320icabrio

BMW 320i cabrio

Bericht door Gérald320icabrio » 11 sep 2009, 22:26

Ff weer een update!

Auto afgelopen week laten keuren... Resultaat: 1 gescheurde stofring rechtsvoor en de stadslichtjes vervangen. Dus kan je eigenlijk wel zeggen dat ze zonder problemen door de keuring is gekomen. :D Gelijk maar even de :///m: bumpert gepast, ook dat paste goed. De spuiter regelt de potten verf en neemt mijn bumpert mee! A.S. zondag de nieuwe bumpert monteren.

Foto's volgen z.s.m.

Gr Gérald

Gérald320icabrio

Re: BMW 320i cabrio M3 Voorbumper geplaatst

Bericht door Gérald320icabrio » 13 sep 2009, 16:41

Eindelijk zit ie erop!

resultaat:

http://www.mijnalbum.nl/Album=Z6QD88P6

Gérald320icabrio

Re: BMW 320i cabrio

Bericht door Gérald320icabrio » 17 nov 2009, 19:57

Na lang nadenken lijkt het er toch op dat ik de E36 cabrio weg ga doen. Ik heb de auto al een keer op speurders gezet, maar alleen reacties van mensen die hun golfje wilden ruilen of voor een dubbeltje op de eerste rij wilden zitten. Ik denk dat ze rond januari/ februari op Marktplaats en Speurders ga zetten. De keuze is toch gevallen op een E46 coupe en niet op een E36 M3. Moelijke beslissing omdat ik al vanaf 1995 droom van een Estoril blauwe cabriolet met beige leer. Deze is helaas niet te vinden. Dus het moet een dikkere 6 pitter gaan worden lees 325, 328 of 330. Ik zat vanmiddag op het E46 forum te kijken en ik ben overstag gegaan. Dus als er mensen zijn met interesse of die mensen kennen die een E36 cabriolet zoeken. Ze staat te koop!

Gérald320icabrio

Re: BMW 320i cabrio bezoek aan 't "kuuroord"

Bericht door Gérald320icabrio » 03 dec 2009, 10:02

Had gister last van een raar geluid en merkte dat de aandrijf as niet in balans was. Dus ff een afspraak gemaakt bij het kuuroord. Vanmorgen heb ik haar gebracht, en de dokter kwam met een onverwachte diagnose... Een aantal lagers in de aandrijfas waren kapot, en de fuseekogels waren ook niet fris meer. Die aandrijfas was al duidelijk, maar die fuseekogels doen me toch wel pijn. Maar het was ook wel een beetje te verwachten als je met 19 inch rond rijd! Dus nu gaat de dokter alles weer netjes en goed maken, en is ze weer tip top als ze terug voor de deur staat.

Deze week ook al de "winterwielen" eronder gedaan, alleen eigenlijk maar omdat ik de zomerwielen niet tot schroot wil helpen. De pekel in combinatie met chroom is niet zo goed... Dus nu staat ze op 18 inch M3 evo's... Zit alleen nog te denken om er achter wat spoorverbreders te monteren dat ze toch nog een beetje die "dikke kont" houdt.

Dus nu maar hopen dat ze goed door de winter komt, nog een paar kleine probleempjes oplossen want er lekt nog een water langs de hardtop, dat is nog nooit geweest dus ik denk dat ik de rubbers maar eens na ga lopen, of de hardtop zit er niet helemaal goed op. Het is alleen zo kl*te dat altijd als ik het wil doen dat het dan regent...

Richy

Bericht door Richy » 03 dec 2009, 14:01

Hey Gérald,

Ze wordt dus weer helemaal hersteld vandaag. Das altijd weer het mooie nieuws! De hardtop zet ik altijd stapsgewijs vast.

Achter link voor de helft
Achter rechts voor de helft
Voor helemaal
Achter links helemaal
Achter rechts helemaal

Misschien dat je er wat aan hebt. Succes en zet er eens een foto op met de hardtop ;D

Gérald320icabrio

Bericht door Gérald320icabrio » 03 dec 2009, 18:51

@ Richy: Zal eens kijken of ik er nog 1 heb met de 19ers eronder... In de wintermodus is ze niet zo indrukwekkend...

Heb ze net opgehaald. Rijd weer fantastisch. Was het geld weer dubbel en dwars waard! Volgende maand een beurt en dan is al het onderhoud weer helemaal bij. Ga de eerst volgende DROGE dag met de hardtop aan de gang zodat dat ook weer helemaal top is, want hij heeft nog nooit gelekt dus zal ik hem wel verkeerd vast hebben gezet.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Showroom”