BMW 330I exec. touring 2003
BMW 330I exec. touring 2003
Hallo allemaal,
Even voorstellen,
Na ruim 20 jaar tegen alles van Duitse afkomst te hebben aangeschopt..., nu eindelijk overstag.
Met tegenzin in eerste instantie, maar was slachtoffer geworden van mijn Italiaans / Franse voorkeur.
Oorzaak: "Renault Laguna grand tour" (need i say more )
Nu reeds vier weken dit beest in bezit en volledig verslaafd en tevreden.
Eindelijk overtuigd dat dit toch echt wel kwaliteit is en ontzettend lekker rijdt.
Hopelijk zal ik heel veel plezier aan deze auto beleven en vele kilometers probleemloos kunnen rijden.
Zal proberen foto's te plaatsen, maar lukt niet.... probeer nog uit te vinden he dat moet!
Grt.
Saro
Even voorstellen,
Na ruim 20 jaar tegen alles van Duitse afkomst te hebben aangeschopt..., nu eindelijk overstag.
Met tegenzin in eerste instantie, maar was slachtoffer geworden van mijn Italiaans / Franse voorkeur.
Oorzaak: "Renault Laguna grand tour" (need i say more )
Nu reeds vier weken dit beest in bezit en volledig verslaafd en tevreden.
Eindelijk overtuigd dat dit toch echt wel kwaliteit is en ontzettend lekker rijdt.
Hopelijk zal ik heel veel plezier aan deze auto beleven en vele kilometers probleemloos kunnen rijden.
Zal proberen foto's te plaatsen, maar lukt niet.... probeer nog uit te vinden he dat moet!
Grt.
Saro
Re: BMW 330I exec. touring 2003
Hoi,
Ik weet nog weinig over BMW, maar ik gok dat de alarminstallatie, lederen bekleding en het verlaagde sportonderstel met sportinterieur losse opties zijn van het exec. pakket, maar dat weet ik niet zeker.
Wat ik al wel zeker weet is dat het inbouwen van originele navigatie een hele dure grap is en ik daar helaas dus niet aan ga beginnen.
Heb nog wel een interessant vraagje over iets met een stekkertje voor waarschijnlijk een telefoon, maar ik weet niet hoe ik een foto moet invoegen als ik een bericht maak. Wordt ik dan al zo oud???
Grt. Saro
Ik weet nog weinig over BMW, maar ik gok dat de alarminstallatie, lederen bekleding en het verlaagde sportonderstel met sportinterieur losse opties zijn van het exec. pakket, maar dat weet ik niet zeker.
Wat ik al wel zeker weet is dat het inbouwen van originele navigatie een hele dure grap is en ik daar helaas dus niet aan ga beginnen.
Heb nog wel een interessant vraagje over iets met een stekkertje voor waarschijnlijk een telefoon, maar ik weet niet hoe ik een foto moet invoegen als ik een bericht maak. Wordt ik dan al zo oud???
Grt. Saro
Welkom allereerst, weer een 330 touring op het forum zo te zien.
hier heeft Daniel het een en ander uitgelegd over het plaatsen van foto's, succes. Ben benieuwd.
hier heeft Daniel het een en ander uitgelegd over het plaatsen van foto's, succes. Ben benieuwd.
Welkom!
Als je de handleidingen even doorleest is het een eitje, hoe oud je ook mag zijn
Als je de handleidingen even doorleest is het een eitje, hoe oud je ook mag zijn
Of je wacht even met het plaatsen van fotos. in 2008 krijgt het forum namelijk een nieuwe lay out waarbij men direct foto's kan uploaden op het forum. Dit werkt misschien iets makkelijker.
Iig welkom op het forum Saro en veel rijplezier met je bimmer, maar dat zal wel lukken.
Als je perse een navi 16:9 wilt kan dat best en ook voor een redelijke prijs. Daarvoor kun je contact opnemen met Bertus E46.
Iig welkom op het forum Saro en veel rijplezier met je bimmer, maar dat zal wel lukken.
Als je perse een navi 16:9 wilt kan dat best en ook voor een redelijke prijs. Daarvoor kun je contact opnemen met Bertus E46.
Welkom Saro op het forum, ben benieuwd naar de foto's.
Altijd leuk om een nieuwe Touring erbij te hebben!
Altijd leuk om een nieuwe Touring erbij te hebben!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
- mabaseliers
TIP:
viewtopic.php?f=29&t=10
Gr,
Marc
viewtopic.php?f=29&t=10
Gr,
Marc
Bijna goed Saro
Je moet de IMG code kopieren en die hier plaatsen en dan moet het lukken.
Dus deze: img]http://www.tinypic.jouwplaatje.com[/img
Je kunt dan ook de img haakjes verwijderen en ze vervangen voor de thumbnail fiunctie
dan krijg je dus dit:
thumbnail]www.tinypic.jouwplaatje.com[/thumbnail
Ik kan het voorste en laatste haakje er niet bij zetten want anders krijg je het niet te zien.
Maar je touring ziet er goed uit. Saphirswartz als ik me niet vergis.
Je moet de IMG code kopieren en die hier plaatsen en dan moet het lukken.
Dus deze: img]http://www.tinypic.jouwplaatje.com[/img
Je kunt dan ook de img haakjes verwijderen en ze vervangen voor de thumbnail fiunctie
dan krijg je dus dit:
thumbnail]www.tinypic.jouwplaatje.com[/thumbnail
Ik kan het voorste en laatste haakje er niet bij zetten want anders krijg je het niet te zien.
Maar je touring ziet er goed uit. Saphirswartz als ik me niet vergis.
Laatst gewijzigd door Hennep op 30 dec 2007, 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Laatste kans !!
[thumbnail]http://i17.tinypic.com/7yg9nqb.jpg[/thumbnail]
[thumbnail]http://i17.tinypic.com/7yg9nqb.jpg[/thumbnail]
- mabaseliers
Saro zal morgen de 6-cylinder kaboutertjes die zijn foto's hebben gefixt wel dankbaar zijn!
Off-topic: Moest ineens weer hieraan denken:
http://www.youtube.com/v/YtYpImVEr6E
OK, OK, reclame is voor een V6 - maar de kaboutertjes staan stiekem netjes in lijn, ziet de gemiddelde TV-kijker toch niet! ;-)
Gr,
Marc
PS On-topic@330dM: jouw opmerking over Executive pakket en alarm klopt. Overige opties zijn losse opties.
Off-topic: Moest ineens weer hieraan denken:
http://www.youtube.com/v/YtYpImVEr6E
OK, OK, reclame is voor een V6 - maar de kaboutertjes staan stiekem netjes in lijn, ziet de gemiddelde TV-kijker toch niet! ;-)
Gr,
Marc
PS On-topic@330dM: jouw opmerking over Executive pakket en alarm klopt. Overige opties zijn losse opties.
Laatst gewijzigd door mabaseliers op 30 dec 2007, 23:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- mabaseliers
@Saro: de kaboutertjes hebben in hun enthousiasme mijn compliment voor je auto wegge'mod'... 8p
Dus nogmaals: Prachtige auto!
(doet me sterk denken aan mijn eigen auto - maar jouw voorbumper/spoiler is mooier!) ;-)
Gr,
Marc
Dus nogmaals: Prachtige auto!
(doet me sterk denken aan mijn eigen auto - maar jouw voorbumper/spoiler is mooier!) ;-)
Gr,
Marc
- mabaseliers
Ach, kan gebeuren, je was waarschijnlijk nog wat in de war van de rit in die 4-cylinder sedan vanmiddag...?
Marc
- Spoiler: Laat zien
Marc
Mooie touring, mooie kleurstelling ook. Ik zie zwart icm. beige lederen bekleding. Heerlijk
En dan gelijk in zo'n mooie... Geluksvogel
Overigens ook een erg mooie touring
Overigens ook een erg mooie touring