Hier begon het allemaal 2 jaar geleden, toen ik deze BMW 318CI AUT uit 2003 zag staan bij de BMW dealer met 28.000km op de teller, van de huisselectie dus met 2 jaar garantie.
En er zaten al een aantal leuke opties op.
Onder andere

En de 19inch replica M3 velen zagen er toen ook leuk uit.

Maar al gauw dacht ik dit kan dikker.
dus de sebring einddemper werd vervangen door een eisenmann
en de standaard achterbumper door 1 van het

En dan begint het, toch ook maar de

En dan nog wat kleine

En de voorkant wat extra laten verlagen met Eibach veren zodat hij netjes recht ligt.

En toen moesten er ook maar eens originele

De replica's die eronder zaten werden lelijk en sommige waren zelf uit het niks krom.
Ik wist dat dit niet zomaar zou gaan passen, maar toch de gok genomen en een set

Met een 235 band in plaats van een 255 ging het net.

Daarna nog een aantal dingen veranderd waaronder een zonnerollo geplaatst, en nieuw kapjes voor de mistlampen van de edition uitvoering met chrome rand is geloof ik niet in nederland leverbaar geweest.
Ook de interieurlijsten set veranderd in een carbon set van de

Uit Duitsland een zwarte nieren set laten komen want die zijn moeilijk te krijgen voor een facelift coupe.

Laatste Update 7 sep
De M3 velgen heb ik weer verkocht, met een 235/35/19 band had ik geen aanloop probleem met de wielkasten maximaal uitgerold maar helaas had ik ook geen velgbescherming dus heb toen de banden bijna op waren een 245 band laten monteren, maar helaas ging dit aanlopen heb de wielkasten voorzichtig nog een stukje laten rollen maar mocht niet helpen hierdoor moest ik met ieder kuil rekening houden op de weg dus maar besloten ze weg te doen.
En te vervangen door een 19inch breedte set van de E92 de 225M velg.
Ik rij nu voor met een 225 band en achter met een 255 zonder problemen, rijdt echt weer super als je nergen rekening mee hoeft te houden.
Ook de audio is weer geheel anders de standaard radio zit er weer in, met een dension 300 er aangekoppeld.
Alle speakers zijn vervangen door die van audiosystem was al eerder gebeurd en achterin zit een MTX subwoofer deze had ik ook al eerder erin gezet en dit wordt allemaal versterkt door 2 versterkers 1 van JBL en 1 4kanaals van audison
Ook heb ik de standaard nieren er weer ingezet.
En Heb een originele

Zal vast nog wel een hoop veranderingen vergeten zijn.

Zo dat was het even in het kort wat ik in 2 jaar met de E46 heb gedaan, zal vast nog wel een hoop vergeten zijn, maar dit zijn toch wel de grootste veranderingen.