Ben op zoek naar de brede stootlijsten, aangezien ik een tijdje terug originele bmw motorsport emblemen voor 1 euro heb gekocht op ebay.
Ook heb ik nog een g-power 2x76 dtm liggen. Stond eerst te koop, maar denk dat ik deze toch ga houden.
Ook de grotere m3 lip bestellen bij Jurian volgende week.
Er zitten nu 4 ac schnitzer velgen onder, alleen wil ik die gaan wegdoen. Ben opzoek naar de bmw motorsport velgen van de m3.
Ook bezig met een supersprint x-pipe. Contact gehad met CTG over een Alpha N chip die erop gaat komen. Dan komt er natuurlijk ook een carbon airbox op. Ook nog ergens een OMP veerpootbrug liggen die ik eens moet gaan zoeken. Weet alleen nog niet of ik dit erop ga zetten.
Bij Bas Roos komt ie over een tijdje ook te staan. Die gaat de auto globaal nakijken en hij gaat er een elektrische fan inbouwen. Ook gaat hij dan nog kijken of hij een m3 radiateur heeft.
Over een tijdje gaat er ook iemand van een ander forum wat laswerk aan verrichten. De accubak is deels doorgeroest en de bak van het reservewiel.
Bedoeling is er uiteindelijk een racer van te maken met kenteken. Auto gaat ook omgekeurd worden bij het rdw, alleen nog even uitzoeken hoe dat precies gaat.
Maar voorlopig moet de auto niet te veel gaan opvallen, als er een gestripte auto met rolkooi en kuipstoeltjes staat in een redelijke achterbuurt in Amsterdam dan is het vragen om problemen.
Aangezien ik niet iemand ben die zijn hele auto gaat fotograferen en gaat posten heb ik in ieder geval wel een foto voor jullie. Vast en zeker niet de foto die jullie verwachten haha;