Verlichting in lichtschakelaar
- SanderZuyderduyn
Verlichting in lichtschakelaar
Hallo,
Vandaag de dag maar eens de lichtschakelaar uit mijn 323I coupe uit elkaar gehaald en er een nieuwe lampje in gestoken. (Want deze heeft het nooit gedaan sinds ik hem gekocht heb) nou klopt de kleur niet helemaal maar wat ik ook apart vond is dat waneer ik mijn contact aandoe de verlichting begint te branden. Is dit normaal? En is normaal de verlichting dezelfde kleur als alle andere verlichte knopjes?
Alvast bedankt!
Vandaag de dag maar eens de lichtschakelaar uit mijn 323I coupe uit elkaar gehaald en er een nieuwe lampje in gestoken. (Want deze heeft het nooit gedaan sinds ik hem gekocht heb) nou klopt de kleur niet helemaal maar wat ik ook apart vond is dat waneer ik mijn contact aandoe de verlichting begint te branden. Is dit normaal? En is normaal de verlichting dezelfde kleur als alle andere verlichte knopjes?
Alvast bedankt!
Wie het laatst remt, remt het hardst.
- Kevin ///M
Re: Verlichting in lichtschakelaar
Hoi!
Ik heb ook pas mijn lampje in de lichtschakelaar vervangen. Volgens mij gaat hij bij mij ook aan als ik de auto op contact zet. Zal er is op letten. De kleur is in ieder geval amber / oranje, zoals de rest ook is in je dashboard.
Succes,
Kevin
Ik heb ook pas mijn lampje in de lichtschakelaar vervangen. Volgens mij gaat hij bij mij ook aan als ik de auto op contact zet. Zal er is op letten. De kleur is in ieder geval amber / oranje, zoals de rest ook is in je dashboard.
Succes,
Kevin
Zodra je het contact omdraait gaat de verlichting van de lichtknop inderdaad aan. Dit zodat je kunt zien in het donker waar hij zit
Slim he
?

mijn lichtschakelaar is ook uit. Heb hem er net uit gehaald maar hoe precies vervang ik welk lampje dan?
stekker loshalen, en dan kun je de zwarte fitting die erin geklikt zit eruit halen. daarin zit een lampje van 1,2W
als je naar de achterkant van de schakelaar kijkt zie je het wel zitten
als je naar de achterkant van de schakelaar kijkt zie je het wel zitten
-- Houdoe wanne --
Ik heb dit helaas ook defect. Welke lampjes zijn dit?
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Heb het pas geleden zelf ook gemaakt, meteen een hele verbetering.
Wel even prutsen met het terug plaatsen;)
En bij mij brand de unit indd als de auto op contact staat
Wel even prutsen met het terug plaatsen;)
En bij mij brand de unit indd als de auto op contact staat