kofferhandgreep PFL > FL
kofferhandgreep PFL > FL
Misschien een rare vraag maar is de koffer handgreep van een PFL gelijk aan een FL. Zo op het 1e zicht zie ik geen verschillen. Is deze misschien langer of korter is de vorm compleet anders. Ik hoor het wel.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: kofferhandgreep PFL > FL
Volgens mij is ie bij PFL en FL gelijk: http://bmwfans.info/parts/catalog/51137170966/
Volgens mij zit er lengteverschil in (dacht de FL langer)
dat dacht ik ook Beste oMe Wim
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Volgens ETK zijn de onderdelen inderdaad hetzelfde. Kan geen kwaad om het te proberen natuurlijk.
- Spoiler: Laat zien
Laatst gewijzigd door Farl op 26 okt 2009, 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niet werkende foto in spoiler geplaatst, totdat deze eventueel weer actief wordt.
Reden: Niet werkende foto in spoiler geplaatst, totdat deze eventueel weer actief wordt.
mooie corvette
- largeproject
- Contacteer:
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Ik denk dat Hennep trouwens over een sedan praat.
Er is alleen verschil bij een coupe/cabrio. Sedan zijn gelijk voor en na de facelift
Inderdaad, had ik wat duidelijker moeten vermelden in de beginpost of topictitelbjornc schreef:Ik denk dat Hennep trouwens over een sedan praat.
neen ze zijn anders, want heb nu op mijn auto een FL koffer gestoken.
verschil is:
pfl koffer: als je handgreep los maakt, zie je uitsparing voor houders van je lampen, ze stekken uit langs achter,daarvoor die uitsparing, plus knopje om koffer open te doen is ook breder langs achter,
fl koffer: handgreep is helemaal plaat, dus lamp houders stekken niet uit, geen uitsparing op de koffer en de knop langs achter is kleiner, dus uitsparing is ook kleiner.
conclusie: van PFL------>FL niet mogelijk
van FL-------->PFL wel mogelijk
hopelijk heb je iets aan deze informatie
verschil is:
pfl koffer: als je handgreep los maakt, zie je uitsparing voor houders van je lampen, ze stekken uit langs achter,daarvoor die uitsparing, plus knopje om koffer open te doen is ook breder langs achter,
fl koffer: handgreep is helemaal plaat, dus lamp houders stekken niet uit, geen uitsparing op de koffer en de knop langs achter is kleiner, dus uitsparing is ook kleiner.
conclusie: van PFL------>FL niet mogelijk
van FL-------->PFL wel mogelijk
hopelijk heb je iets aan deze informatie
BMW = = = Car For Life