Nette wagen hoor! Ben alleen niet zo kapot van de koplampen, maargoed, smaken schijnen te verschillen
Ben benieuwd naar de nieuwe foto's straks met de nieuwe velgen
Zoals beloofd
heb m zoals je waarschijnlijk wel kunt zien verlaagd. beide achterveren waren afgebroken.. vond het wel een mooie hoogt dus heb ik 'm voor ook maar wat laten zakken
let niet op de spiegeling.. de oprit stond weer eens vol met hokken
De foekiejoekie lampen zijn er inmiddels uit.. toen ik ze wilde verstellen brak gelijk heel de reflector af... (|
nu zit er dus weer orgineel in met oranje knippers... dat blijft voorlopig nog wel zo aangezien ik alweer 350 euro uit heb gegeven aan nieuwe schokdempers. na de verlaging ben ik niet veel rustiger gaan rijden en dat vonden mijn toch al niet meer nieuwe schokdempers niet zo prettig. alles was zeik nat toen ik me auto apk af wilde melden
en nu heb ik 2 recaro sportstoelen gekregen van een collega. Ze komen uit een 1604 of een 1502.... zoiets meende ik. maar ze zien er niet al te best uit tus dat wordt even passen en meten en dan proberen of ze wel fijn zitten...
En binnenkort komt er een update met foto's van de sneeuwpret van afgelopen weekend. heb bijna heel de zondag rondgereden (h)