robin,s 318i nu goede foto,s
-
robin,s 318i nu goede foto,s
dag bmw gekken Ik heb zaterdag een 318i gekocht bij de dealer. orgineel 107xxx dkm gelopen. boekjes erbij.
hij is in erg nette staat heb geen kras of deuk kunnen vinden. vandaar dat dit hem is geworden. wil nog wel andere velgen magoed dat komt na de winter denk ik.
eerder heb ik altijd vw gereden. nu dus bmw wat ik al tijd graag wil. mijn vader rijd al 7 jaar bmw. die heeft e46 compact van 2002.ook een mooie en fijne auto
verder ben ik 22 jaar en woon op mezelf boven mijn toekomstige cafetaria. dus hierna zal het wel een touring worden. ma eerst ma is spaaren na net op me zelf wonen en nu een nieuwe auto.
hier de foto,s van de nog 100% orginele 318i p.s telefoon kwaliteit en showroom licht. dus geen top foto,s
zo dit is hem ik zal binnen kort beter foto,s maken.
hij is in erg nette staat heb geen kras of deuk kunnen vinden. vandaar dat dit hem is geworden. wil nog wel andere velgen magoed dat komt na de winter denk ik.
eerder heb ik altijd vw gereden. nu dus bmw wat ik al tijd graag wil. mijn vader rijd al 7 jaar bmw. die heeft e46 compact van 2002.ook een mooie en fijne auto
verder ben ik 22 jaar en woon op mezelf boven mijn toekomstige cafetaria. dus hierna zal het wel een touring worden. ma eerst ma is spaaren na net op me zelf wonen en nu een nieuwe auto.
hier de foto,s van de nog 100% orginele 318i p.s telefoon kwaliteit en showroom licht. dus geen top foto,s
zo dit is hem ik zal binnen kort beter foto,s maken.
Laatst gewijzigd door robini_bmw op 08 nov 2009, 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: robin,s 318i sedan
Welkom! Nette BMW!
Welkom hier , ziet er goed uit
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
-
dankje voor de leuke reactie,s en het hartelijk welkom op dit bmw forum.
ik ga hem morgen rond de klok van 1 uur ophalen. kan niet w8ten.
ik zal vd week goede foto,s plaatsen groetjes robin.
ik ga hem morgen rond de klok van 1 uur ophalen. kan niet w8ten.
ik zal vd week goede foto,s plaatsen groetjes robin.
- JJ-BMW-F30
Gefeliciteerd met je aankoop. Mooie bimmer.
En... we zijn ook nieuwsgierig naar de bimmer van je vader, ook hij is hier van harte welkom.
En... we zijn ook nieuwsgierig naar de bimmer van je vader, ook hij is hier van harte welkom.
-- BMW_e46, The Perfect Driving --
-
zo gister de auto opgehaalt en rijd echt heerlijk!! heb even paar foto,s in dag licht. foto,s van interieur enzo maak ik vd week.
hier de eerste foto,s al.
hier de eerste foto,s al.
-
Re: robin,s 318i nu goede foto,s
ik zie dat ik beter bij ander topic door kan gaan. dus verdere foto,s en verslagen over mijn auto. in schowroom topic.
nice car
Hey Robin
you hebt een PB
groets Peter
you hebt een PB
groets Peter