wat vinden we van deze spiegels?
wat vinden we van deze spiegels?
wat vinden jullie van dez spiegels?
ik vind ze opzich best "lijken" en ze zien er wel mooi uit toch?
http://link.marktplaats.nl/296222068
ze zijn waarschijnlijk (tegen meerprijs) ook electrisch en verwarmd te krijgen.
JP
ik vind ze opzich best "lijken" en ze zien er wel mooi uit toch?
http://link.marktplaats.nl/296222068
ze zijn waarschijnlijk (tegen meerprijs) ook electrisch en verwarmd te krijgen.
JP
Re: wat vinden we van deze spiegels?
1 woord, Tjoening.
1. Je denkt toch niet dat je voor € 39.95 goede M3 spiegels hebt?
2. Dat zijn units van 100% plastic, dus geen alu / metalen voet
3. Bij de set horen losse adapterplaten voor Sedan/Touring of Coupe/Cabrio, voet bestaat dus uit 2 delen ---> oerlelijk
4. Om maar over de kleur van het glas te zwijgen.....
1. Je denkt toch niet dat je voor € 39.95 goede M3 spiegels hebt?
2. Dat zijn units van 100% plastic, dus geen alu / metalen voet
3. Bij de set horen losse adapterplaten voor Sedan/Touring of Coupe/Cabrio, voet bestaat dus uit 2 delen ---> oerlelijk
4. Om maar over de kleur van het glas te zwijgen.....
www. M3 register .nl
1. helemaal mee eens
2. helemaal mee eens
3. de 2 delen zou je aan elkaar kunnen maken als 1 geheel. Zeker voor een sedan zou het wel kunnen denk ik ,
- want die zal zowiezo een aangepaste adapter nodig hebben voor echte m3 spiegels
4. glaskleur vind ik wel mooi (dan maar tjoening 8P )
2. helemaal mee eens
3. de 2 delen zou je aan elkaar kunnen maken als 1 geheel. Zeker voor een sedan zou het wel kunnen denk ik ,
- want die zal zowiezo een aangepaste adapter nodig hebben voor echte m3 spiegels
4. glaskleur vind ik wel mooi (dan maar tjoening 8P )
Laatst gewijzigd door Farl op 19 nov 2009, 19:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd
Zit eruit dat ze te groot zijn en te hoog aan je auto zitten, ziet er vet lomp uit... Ik heb ze wel eens vaker op auto's gezien. Goedkoop is duurkoop in dit geval...
Daarbij voeten van kunststof, dan hangen je spiegels nooit stil, daar ga je weinig in zien... Komt nog eens bij dat die kunststofvoeten nooit sterk genoeg zijn, dus je mooi geplamuurde voetjes zullen binnen de kortste keren kapot knappen.
Spiegels koop je in de eerste plaats voor goede functionaliteit en pas in de tweede plaats voor de looks... Ik had liever goede standaard spiegels dan goedkope M-spiegels... (Al heeft OEM M-spiegels natuurlijk de voorkeur )
Daarbij voeten van kunststof, dan hangen je spiegels nooit stil, daar ga je weinig in zien... Komt nog eens bij dat die kunststofvoeten nooit sterk genoeg zijn, dus je mooi geplamuurde voetjes zullen binnen de kortste keren kapot knappen.
Spiegels koop je in de eerste plaats voor goede functionaliteit en pas in de tweede plaats voor de looks... Ik had liever goede standaard spiegels dan goedkope M-spiegels... (Al heeft OEM M-spiegels natuurlijk de voorkeur )
- 323ci-exe-
Zien er opzich niet echt superslecht uit... maar idd kwaliteit zal niet zo goed zijn....
Heb op m'n vorige coupé (e36) ook eens een andere spiegel(immitatie) moeten halen (zijspiegel was eraf getrapt/gesloopt (| ) en dat was ook van dit soort (blauwe) spiegelglas....
nou ik kan je vertellen... ze hebben er geen 2 dagen op gezeten!!! Vooral s'nachts is het zicht gewoon K*T :r ...
Vooral als je nu OEM e46 spiegels erop heb zitten!!
Vik
Heb op m'n vorige coupé (e36) ook eens een andere spiegel(immitatie) moeten halen (zijspiegel was eraf getrapt/gesloopt (| ) en dat was ook van dit soort (blauwe) spiegelglas....
nou ik kan je vertellen... ze hebben er geen 2 dagen op gezeten!!! Vooral s'nachts is het zicht gewoon K*T :r ...
Vooral als je nu OEM e46 spiegels erop heb zitten!!
Vik
19" 235/35 and 265/30 19"
Ik ben toevallig ook bezig met OEM M3 Spiegels voor mijn 330i. Uiteraard Electrisch verstelbaar, verwarmd, inklapbaar, memory, stoeprandfunctie etc. etc. (full options spiegels dus...) ;D
I.c.m Mor-Vision adapters gaat dit wel zo'n 600 - 650 euro kosten, excl. spuiten. (maar ja, dan heb je ook wat...)
I.c.m Mor-Vision adapters gaat dit wel zo'n 600 - 650 euro kosten, excl. spuiten. (maar ja, dan heb je ook wat...)
www. M3 register .nl
Ik rijd ook al weer bijna een jaar rond met OEM M3 spiegels en Mor-vision adapters... Naar mijn mening niet goedkoop (maar toch nog niet de helft incl spuiten van wat B46 noemt) maar veruit de beste oplossing
Zien er opzich niet echt superslecht uit... maar idd kwaliteit zal niet zo goed zijn....
Heb op m'n vorige coupé (e36) ook eens een andere spiegel(immitatie) moeten halen (zijspiegel was eraf getrapt/gesloopt ) en dat was ook van dit soort (blauwe) spiegelglas....
Op mijn vorige auto (calibra) had ik ook van die m3-spiegels ie je voor vrijwel iedere auto kan krijgen. weet de prijs niet meer maar ik vind dat ze compleet van plastic zijn ofzo geen bezwaar. Als orginele spiegels eraf getrapt worden dan ben je vast niet veel beter af...
Enige waar ik me een beetje zorgen over kan maken is het formaat en hoe ze aan de auto hangen...
Maarover het algemeen ik ben toch goed te spreken over het uiterlijk van deze spiegels
(wordt vervolgd...? )
- Edit:
- volgens mij zijn dit ze: http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showth ... did=102529
als dat zo is dan moet ik ze maar gaan bestellen denk ik...