HC's 320i Sedan

Show je BMW E36. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
HC320i

HC's 320i Sedan

Bericht door HC320i » 13 dec 2009, 06:46

Na veel lezen en gezien te hebben hier toch maar mijn bescheide 'showroom' bij het moois wat hier al te zien is. Het wordt voor mij niets extreems maar gewoon een heerlijke auto om in te rijden,

Me eerste auto en altijd al BMW liefhebber te zijn geweest (DTM) en eigenlijk niet gedacht dat het betaalbaar voor me was. Na me rijbewijs voor een auto wezen kijken en
eigenlijk de auto gekocht op impuls zonder maar ook een test rit te hebben gemaakt. Nu heb ik eigenlijk toch geen enkele ervaring dus maakt in mijn opzicht toch niet veel uit..
Toen ik hem op kon ophalen en alles betaald had 1 woord heerlijk!
En nu maar tijd voor wat foto's.
Zoals hij erbij stond toen ik hem meenam:
Afbeelding
Afbeelding
Via dit forum al snel een M3 imitatie achter lip tegen gekomen en deze geplaatst.
De oranje knipper lichten irriteerde me het meest maar toevallig eerst op marktplaats voor een mooi bedrag 17" AC Snitzer tegen gekomen, deze opgehaald en eronder geplaatst.
Afbeelding
Al heel snel begonnen toch weer de oranje knipperlichten me weer te vervelen dus deze rondom vervangen voor witte en meteen een M3 imitatie voor bumper geplaatst.
Afbeelding
De auto stond toch wel erg hoog op zijn pootjes dus maar wat omlaag gebracht.
Afbeelding
In de tussentijd ook een K&N lucht filter geplaatst.

Omdat ik ook erg gehecht ben aan wat lekkere harde muziek wat er eigenlijk het zelfde weekend in is gegaan toen ik de auto ophaalde.
Afbeelding

En op het moment zoals hij er nu bij staat:
Dak raam spoiler die er toen opzat is verloren gegaan, deze is nu vervangen voor een Rieger.
Afbeelding

Op het moment staat ze weer op de originele velgen met winterbanden.
First thing TODO:
Bestuurdersstoel vervangen. (Frame gebroken toen ik me GSM uit me zak haalde. :+ )
M3 sideskirts
M3 Stootstrips
Next TODO:
Jurian RS lip?
And we will see.

Richy

Re: HC's 320i Sedan

Bericht door Richy » 14 dec 2009, 17:09

Mooie Sedan heb je daar! In korte tijd al veel aan gedaan zo te zien :)

Setje M skirts en lijstjes en eigenlijk nog een :///m: achterbumper maken het plaatje compleet ;)

Ben zelf geen fan van de achterlichten, maar staan wel beter dan die je eerst had.

Veel plezier met je nieuwe aankoop en veel veilige KM gewenst!

Gr Richy

NielsE36

Re: HC's 320i Sedan

Bericht door NielsE36 » 14 dec 2009, 18:23

Mooie wagen!

Ik vind de voorbumper en de velgen erg goed staan! :roll:
Heeft het verlagen nog veel invloed gehad op de wegligging?

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Showroom”