parrot mki9200 aansluiten

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
gogo

parrot mki9200 aansluiten

Bericht door gogo » 27 jan 2010, 16:55

Ik wil morgen de parrot 9200 inbouwen in mijn auto.

Ik heb er nu de parrot 3100 inzitten verbonden via een isokabel, alles werkt perfect.

Mijn vraag is als ik de 9200 aansluit op dezelfde manier als de 3100, krijg ik dan als ik mijn muziek afspeel via mijn iphone, geluid uit al de 4 de boxen?

Of heb ik een andere kabel nodig.

Bij de 3100 hoor ik alleen telefoon geluiden uit de voorste 2 speakers vandaar mijn vraag.

gr

Fabian79

Re: parrot mki9200 aansluiten

Bericht door Fabian79 » 27 jan 2010, 20:11

Neej gaat volgens mij niet lukken.

Zoek eens op iphone. Ga je veel info vinden om wel je muziek met volle sterkte en goede kwaliteit af te spelen in je auto.
E30 325i cabrio :)klik voor showroom
Afbeelding

aahhhhhh een classics gedeelte ;)

gogo

Bericht door gogo » 27 jan 2010, 21:11

Ja ik heb er al veel over gelezen op het forum, alleen niks over de 9200.

Hij is wel gemaakt voor de iphone, je zou denken dat het gewoon over alle speakers moet werken -_-

Ga het morgen wel proberen, ik hoop niet dat ik toch een andere kabel moet gebruiken, want dan kan ik weer alles eruit halen.

gr

doezel
Contacteer:

Bericht door doezel » 28 jan 2010, 10:23

gogo

Bericht door gogo » 28 jan 2010, 22:47

Ja daar stonden een hoop antwoorden :X

Ik heb vandaag de parrot ingebouwd, en ik ben er heel tevreden over.

Ik had nog een extra kabel besteld en opgehaald, om er zeker van te zijn dat ik het over 4 boxen kon afspelen. maar dat was niet nodig, hij doet dat al vanzelf via de isokabel :D

Er zitten 3 kabels aan de Parrot 1 voor de iphone, 1 voor een usb stick, en 1 die in de koptelefoon geplugd kan worden, die heb ik naar de achterbank getrokken zodat de kids ook af en toe muziek kunnen afspelen via hun ipod.

Het geluid is redelijk tot goed, soms wel beter als mijn originele bmw radio.

Als je de iphone oproept op het scherm van de parrot kun je zo door de afspeel lijsten heen scrollen ook kun je op album of artiest zoeken net als op de ipod eigenlijk, als je iets afspeelt kun je ook iets anders gaan zoeken zonder dat de muziek stopt.

Als je een nummer afspeelt dan zie je door het beeld de titel van het nummer rollen en het cd hoesje :)

UIteraard gaat bellen en gebeld worden ook allemaal soepel, in het telefoonboek leest hij de namen voor als je die selecteert.

Het kleurenscherm is erg duidelijk en de draadloze afstandsbediening werkt zonder missers.

Kortom voor weinig geld, een hoop plezier.

gr

gogo

Bericht door gogo » 29 jan 2010, 17:16

Even een foto.

Afbeelding

p.s Als je via usb luistert en je zet het contact uit, en daarna weer aan gaat de muziek gewoon verder waar hij is gebleven, bij de iphone moet je weer opnieuw je nummer opzoeken.

Als je goede kwaliteit mp3 bestanden of wave hebt, kan de standaard bmw radio niet aan het geluid tippen.

gr

rough

Bericht door rough » 03 feb 2010, 19:19

Ziet er strak uit.

Ik heb de MKI 9200 in laten bouwen in de garage waar ik de auto heb gekocht.
Alleen valt hij zo nu en dan uit als ik muziek afspeel via mijn Ipod.
Sinds vanmorgen is hij helemaal dood en ik vraag me af of er een zekering naar het hiernamaals gegaan is.
Nu mijn grote vraag waar moet ik zoeken en welke zou het kunnen zijn.
Heb jij hem op een willekeurige aangesloten of.....

Please let me know

gogo

Bericht door gogo » 05 feb 2010, 15:04

Er zitten bij de Parrot 2 zekeringen, als je weet waar het blauwe Parrot kastje zit, dan moet je de draadboom even volgen tot je de zekeringen tegen komt.

Heb je geen garantie op de inbouw?

gr

rough

Bericht door rough » 06 feb 2010, 07:47

He bedankt voor de Tip,
Ik was al aan het zoeken geweest in mijn zekeringen kast, al hoewel ik daar niet veel verder kwam.
Alles deed het. Ik had mijn navigatie scherm ook al verwijdert en gezocht op de parrot module zelf, daar kon ik ook niks vinden.
Ik zal die kabel boom eens uit elkaar halen en volgen.

Ik heb 6 maanden garantie op de auto, welke nog niet om is, alleen.....
Ik heb de auto gekocht bij een dealer circa 100 kilometer van mijn huis vandaan en kan daar niet ff naar toe.

Thanks in ieder geval voor je hulp

gogo

Bericht door gogo » 06 feb 2010, 20:22

Vaak zit hij achter het dashboard kastje , die kun je er uit halen door middel van ik dacht 5 schroefjes los te draaien.
Dan kom je achter de zekeringskast waar extra ruimte is om iets te plaatsen

gr

Laurens90

Bericht door Laurens90 » 27 apr 2010, 17:24

Ik ben ook op zoek naar een bluetooth carkit en wil eigenlijk ook een USB / Aux aansluiting hebben.

In de auto zit momenteel nog geen carkit, ik heb een MK IV navigatie systeem in combinatie met HK systeem.
Ik heb gelezen dat je ook de stuurwielbediening kan gebruiken door middel van een apart kastje (Parrot unika)

Heeft iemand ervaring met het inbouwen hiervan, las ergens dat er problemen zijn om alle speakers aan de gang te krijgen, of zijn er andere (betere) opties ?

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”