Scheur in de M-tech bumper..
Scheur in de M-tech bumper..
Hey mensen..
Mijn vriendin is vandaag met de auto weggeweest en is door een te diep kuiltje gegaan (|
Maar nu is dus mijn voorbumper kapot. Er zit een hele scheur van boven tot naar beneden tot aan de mistlamp.
Zou dit nog gemaakt kunnen worden? Of kan ik beter een nieuwe bumper bestellen?
gr John.
Mijn vriendin is vandaag met de auto weggeweest en is door een te diep kuiltje gegaan (|
Maar nu is dus mijn voorbumper kapot. Er zit een hele scheur van boven tot naar beneden tot aan de mistlamp.
Zou dit nog gemaakt kunnen worden? Of kan ik beter een nieuwe bumper bestellen?
gr John.
Re: Scheur in de M-tech bumper..
Zo duur zijn de bumpertjes niet he, heb je geen foto van de schade... is zo lastig te beoordelen.. 

Jah heb wel een foto maar de telefoon doet weer eens raar, zou het zo nog eens proberen.
De bumpers zelf zijn niet duur, maar het spuiten
Maar ik weet zeker dat ik een nieuwe bumper ga kopen maar ik wil alleen ff een oplossing tot aan de zomer...
De bumpers zelf zijn niet duur, maar het spuiten

Maar ik weet zeker dat ik een nieuwe bumper ga kopen maar ik wil alleen ff een oplossing tot aan de zomer...
je kunt er zo toch wel ff mee blijven rijden denkik? als je t laat maken maar niet laat spuiten wordt t er waarschijnlijk niet mooier op 

_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
-
- Contacteer:
vrouwen he.. die van mij reed toen net me nieuwe velg op de stoeprand,
had ik der ma gekilt, want nu ist over! haha goodluck john
had ik der ma gekilt, want nu ist over! haha goodluck john

Ja oke maar als je het laat repareren moet je ook spuiten... 

Jah in de april word de schade gemaakt. Ik blijf dus idd nog een tijdje zo doorrijden.
Dan komen er ook gelijk M skirts op
Weet iemand hoe de pasvorm is van de skirts en bumper van HL? Of zijn ze van SKG beter?
Dan komen er ook gelijk M skirts op

Weet iemand hoe de pasvorm is van de skirts en bumper van HL? Of zijn ze van SKG beter?
-
- Contacteer:
Madness heeft net m bumpert van HL ontvangen, dus even vragen
En ja voruwen....blijft een verhaal apart
En ja voruwen....blijft een verhaal apart
Pasvorm van de skirts kan ik je niet verder mee helpen, moet ze zelf nog ophalen, waren eind februari pas weer leverbaar
Voorbumper van HL Automotive heb ik verder nog niet gepast, zodra k hem heb gepast zal k mijn ervaring hier wel delen :*

Voorbumper van HL Automotive heb ik verder nog niet gepast, zodra k hem heb gepast zal k mijn ervaring hier wel delen :*
Oke dankje wel,
Ik weet niet goed of ik die van HL moet kopen, want het lijkt mij niet zo mooi dat de lip er aan vast zit...(of kan je er nog een orginele lip overheen doen?)
Weet iemand waar je nog meer M bumpers kan kopen?
Ik weet niet goed of ik die van HL moet kopen, want het lijkt mij niet zo mooi dat de lip er aan vast zit...(of kan je er nog een orginele lip overheen doen?)
Weet iemand waar je nog meer M bumpers kan kopen?
- jeffreywelle36
Ik heb hem ook bij HL gehaald in Ede past toch best goed voor die prijs
Zo zit hij bij mij heb de lip mee laten spuiten had er niet echt bij nagedacht x|

Zo zit hij bij mij heb de lip mee laten spuiten had er niet echt bij nagedacht x|

hey, ik heb een tijdje terug ook een ongelukje gehad en dan was mijn bumper een stukje ingescheurd in het midden, net boven de plaats waar je je spoiler kunt monteren en dit hebben ze netjes gemaakt, dus het kan wel. Alleen dan moet je inderdaad weer overspuiten, maar bij mij was het een verzekeringsgevalletje dus...
Volgens mij staan die m-tech voorbumpers bij hlautomotive voor 80 euro op de site nu, of ik moet het mis hebben.
Volgens mij staan die m-tech voorbumpers bij hlautomotive voor 80 euro op de site nu, of ik moet het mis hebben.
HL bumpers zijn mooi en goeie kwaliteit enige nadeel is dat ze iets te kort zijn..iets korter dan je voorfrontje dus dat zie je iets van de zijkant scheel mischien een cm... ik heb er ook eentje op mijn auto ik vind het niet erg storend
lip heb ik ook meelaten spuiten vind ik zelf persoonlijk mooier 

Bmw e36 316 Sedan verkocht
Bmw e36 318IS Coupe verkocht
Bmw e36 325 Coupe verkocht
Bmw e87 116 in bezit
Bmw e36 318IS Coupe verkocht
Bmw e36 325 Coupe verkocht
Bmw e87 116 in bezit